سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست استانداری خراسان رضوی:

کل پروژه مسکن مهر تا شهریور ۹۸ تکمیل می‌شود/تصمیم رفع نواقص بخش‌های مختلف به انجام رسیده است

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت:تا شهریور ماه سال ۹۸ کل پروژه‌های مسکن مهر و زیرساخت‌های آن به انجام می‌رسد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قربان میرزایی سرپرست استانداری خراسان رضوی در حاشیه جلسه شورای مسکن استان گفت: مقرر شد سازمان ملی زمین و مسکن برای تکمیل حوزه‌های زیرساختی و خدماتی مسکن مهر در خراسان رضوی ۷۰ میلیارد ریال کمک کند و مابقی اعتبارات مورد نیاز را از منابع استانی تامین کنیم.

وی افزود: همچنین قرار شد این سازمان ۸۰۰ میلیون تومان هم به صورت خاص برای پروژه مسکن مهر در قوچان و اجرای خط فاضلاب و مانند آن تامین کند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی با تأکید بر بسته شدن پرونده پروژه‌های مسکن مهر در سال ۹۸، ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند برنامه‌های خود را در حوزه ساخت و ساز‌ و مباحث زیربنایی و روبنایی بر این حوزه متمرکز کنند.

میرزایی با بیان اینکه باید مشکلات و نواقص کار در این پروژه‌ها از جمله گلبهار استخراج شود و هر دستگاه برنامه خود را برای انجام تعهد ارائه کند، گفت: اگر دستگاهی نمی‌تواند وظیفه خود در این حوزه انجام دهد، اعلام کند تا به نحوی در این موضوع برنامه ریزی و تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به اینکه تمرکز استان بر تکمیل حوزه زیرساختی و زیربنایی است، افزود: در وهله نخست رفع نواقص بخش‌هایی که به انجام رسیده و همزمان تکمیل بخش‌های خدماتی و زیرساختی پروژه‌ها در دست انجام است.

سرپرست استانداری خراسان رضوی ادامه داد: باید این زیرساخت‌ها همزمان با تکمیل پروژه‌های مسکن مهر به انجام برسد.

میرزایی با اشاره به افزایش وام مسکن مهر از ۳۰۰ میلیون به ۴۰۰ میلیون ریال، گفت: امیدواریم این موضوع هر چه زودتر اجرایی شود که کمک به تکمیل سریع‌تر این پروژه‌ها می‌کند.

وی افزود: شناسنامه مسکن مهر در هر منطقه باید به صورت مجزا تهیه شود به گونه‌ای که وضع موجود، خدمات زیربنایی، روبنایی و اقدامات باقیمانده و اولویت‌ها و ضرورت‌هایی که باید انجام شود، مشخص و ارائه گردد.

انتهای پیام//ف. ش


کمک ۷ میلیارد تومانی سازمان ملی زمین و مسکن برای تکمیل مسکن مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.