سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار ارزش افزوده در استان قزوین

مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: در ۹ ماه امسال هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده میان شهرداری‌های قزوین توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ ایرج زاهدپور مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین در دیدار با شهرداران استان گفت: در ۹ ماه امسال هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده میان شهرداری‌های استان توزیع شده است در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این میزان هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال بوده است.

زاهدپور افزود: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۹۰۰ تن قیر به شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر استان تخصیص یافت که از این رقم ۲ هزار تن تحویل داده شده و ۹۰۰ تن در حال تحویل است.

وی اضافه کرد : شهرداری‌ها با توجه به وضعیت اقتصادی و درآمدی کشور و استان از استخدام نیرو‌های جدید خودداری کنند، چون تامین نشدن درآمد‌ها و جذب نیرو‌های جدید با یکدیگر همخوانی ندارند.

مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری گفت: دولت برای کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب فضای سبز تعهد داده است و باید شهرداران از طریق آبیاری تحت فشار، اصلاح شبکه آبیاری وکاشت درخت‌های مقاومدر این زمینه اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ادامه داد: فضا سازی معابر سطح شهر با خلاقیت و نوآوری، تببین دستاورد‌ها در نشست‌های خبری و انتشار گزارش‌های آماری و مقایسه‌ای درباره دستاورد‌های قبل و بعد از انقلاب از جمله انتظارات حوزه مدیریت شهری از شهرداران است.

این مسئول ادامه داد: برگزاری دیدار‌های مردمی در سطح شهر، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای انتشار گزارش عملکرد و دستاوردها، اطلاع رسانی بخشودگی جرایم، برنامه ریزی برای افتتاح طرح‌های عمرانی در دهه فجر، نشست با گروه‌های مرجع و تکریم پررنگ‌تر اربابان رجوع از درخواست‌های دیگر مدیریت شهری برای برگزاری باشکوه جشن ایام الله دهه فجر است.

انتهای پیام/

نشست شهرداران استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.