سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار حسنی آهنگر مطرح کرد؛

تلاش برای شناسایی نیازهای کشور در جهت حل مشکلات

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: سعی داریم مسائل جامعه و نیاز‌های کشور را شناسایی کنیم و به دنبال ایجاد راهکاری برای حل مشکلات باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع) در بیست و پنجمین آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه، گفت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) به بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای داشته و به نقش دانشگاه در ساخت جامعه به خوبی واقف است.

وی ادامه داد: ما سعی کرده ایم در یازده دانشکده‌ای که در حوزه‌های مختلف دانشگاه جامع امام حسین (ع) وجود دارد، مسائل جامعه، انقلاب و نیاز‌های کشور را شناسایی کنیم و با پژوهش و تحقیق به دنبال ایجاد راهکاری برای حل مشکلات باشیم. این تحقیقات در حوزه پدافند غیر عامل، رادار، فنی و تخصصی، تجهیزات الکتریکی، نظامی و علوم پایه در حال انجام است.

سردار حسنی آهنگر تصریح کرد: ما در دانشگاه جامع امام حسین (ع) توانسته ایم بیش از ۵ هزار استاد صاحب نظر در حوزه‌های مُد نظر رهبر انقلاب را ساماندهی کنیم و به دنبال ارائه راهکاری مناسب و ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی هستیم تا این دانشگاه بتواند الگویی برای سایر دانشگاه‌های کشور و جهان اسلام باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.