سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همايش بنياد نخبگان سعيدی در دانشگاه کاشان برگزار می شود

مدير عامل بنياد نخبگان سعيدی دانشگاه كاشان از برگزاری نخستين رويداد كارآفرينی و فناوری شهر خوب، "سومين همايش بنياد نخبگان سعيدی" اسفندماه سالجاری در اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهندس محسن فخری مدير عامل بنياد نخبگان سعيدی دانشگاه كاشان در جلسه شورای برنامه ريزی و سياستگذاری سومين همايش بنياد نخبگان سعيدی كه به رياست دكتر زراعت و با حضور اعضا و نمايندگان دستگاههاي اجرايي برگزار شد گفت: دانشگاه كاشان در صدد است با همكاري ساير دستگاههاي اجرايي شهرستان، سومين همايش بنياد نخبگان سعيدي را در سطح ملي و با رويكرد نقش آفرينی بيشتر در حل چالشهاي مديريت شهري در اسفندماه سالجاري بصورت استارتاپ برگزار نمايد.

وي برگزاري اين رويداد را در راستاي راهبردهاي دانشگاه كاشان در تحقق دانشگاههاي كارآفرين و جامعه محور برشمرد و گفت: شناسايي و حمايت خيرين و سرمايه گذاران از تيم هاي نوپاي كسب وكار مرتبط با مسايل شهري از اهداف برگزاري اين رويداد است .

به گفته وي، مشاركت مادي و معنوي خيرين در پيشبرد اهداف پژوهشي و فناوري علاوه بر حضور خيرين در حوزه تامين زيرساختها، فرصتي مضاعف براي مديريت شهري است.

مهندس اسدي مشاور كسب و كارهاي نوپا، با اشاره به سهم ايران در بازار جهاني فناوري اطلاعات، ضرورت ارتقاي فرهنگ كارآفريني خلاق از طريق فناوري هاي ديجيتال را براي حل مشكلات جامعه مهم شمرد و خاطر نشان كرد: آينده پژوهي و برنامه ريزي هوشمندانه و مبتني بر فناوري از وظايف مديريت دانشگاهي ماست.

دبير اين رويداد همچنين، پژوهش با رويكرد بازار را مهم دانست و پيشنهاد كرد: مركز شكوفايي صنايع فرهنگي شهر خلاق كاشان همزمان با اين رويداد و با حضور تيم هاي برنده اين رويداد راه اندازي شود.

وی افزود: سومين همايش بنياد نخبگان سعيدي در دو بخش آزاد و دانش آموزي از هشتم تا دهم اسفند ماه جاري در دانشگاه كاشان برگزار خواهد شد.

به گفته وی، مخاطبين مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به آدرس اينترنتي www.kashanidea.ir مراجعه كنند. 

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نخستین همايش كارآفرينی و فناوری شهر خوب در دانشگاه کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.