سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان مطرح کرد:

کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان به همه مردم تعلق دارد

استاندار کردستان گفت: کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان به همه مردم تعلق دارد و همه ما موظف هستیم در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تلاش کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در جلسه هماهنگی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، اظهار داشت: اگر دستگاهی به هر دلیلی در راستای بزرگداشت شهدا و برگزاری برنامه با محوریت کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کم کاری کرده، در واقع به شهدا کم لطفی کرده است و باید در این رابطه پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه وظایف همه دستگاه‌ها بر مبنای وظایف ذاتی آن‌ها تقسیم شده و هر دستگاه و کمیته باید بنابر مسئولیت خود بخشی از اعتبارات مورد نیاز را تامین کند، افزود: نباید برای انجام وظایف محوله منتظر تامین اعتبار باشیم و می‌توانیم از اعتبارات دیگر بخش‌ها برای این زمینه استفاده کنیم.

استاندار کردستان در خصوص تامین اعتبار لازم برای برگزاری این کنگره، ادامه داد: اینکه بخواهیم اعتبارات لازم را به صورت متمرکز تامین کنیم امکانپذیر نیست و هر دستگاهی می‌تواند بخشی از اعتبارات فرهنگی خود را به این کنگره اختصاص دهد.

مرادنیا یادآور شد: ما می‌خواهیم برنامه‌های کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت و در شان ایثارگری شهدا برگزار شود و در این راستا باید از همه امکانات خود بهره بگیریم.

وی در ادامه سخنان خود از کم کاری برخی دستگاه‌ها در انجام وظایف محوله در خصوص این کنگره گلایه کرد و بیان کرد: برخی مسئولیت‌ها جزو شرح وظایف دستگاه‌ها است و قرار نیست همه کار‌ها در قالب کنگره انجام شود.

استاندار کردستان گفت: متاسفانه تعدادی از دستگاه‌ها فعالیت‌های مربوط به کنگره را جدی نگرفته اند و از مسئولان امر انتظار داریم با توجه به اهمیت یادواره شهدا در این رابطه با جدیت بیشتری پای کار بیایند و عدم جدیت قابل قبول و قابل پذیرش نیست.

مرادنیا در پایان سخنان خود اظهارداشت: با توجه به اهمیت موضوع لازم است در نیمه دوم دی ماه به منظور پیگیری مصوبات جلسات گذشته و در راستای اجرایی شدن کار‌های پیش رو جلسه دیگری برگزار شود و حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در‌ای جلسه الزامی است.

انتهای پیام/ز

کنگره ۵۴۰۰ شهید در کردستان برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.