سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار باخرز:

کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند همگرایی است/امروز ایران نقشی محوری و اساسی در منطقه ایفا می‌کند

اولین جلسه ستاد برنامه ریزی دهه مبارک فجر با حضور مدیران ادارات در باخرز برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، احمدشافعی فرماندار باخرز در اولین جلسه ستاد برنامه ریزی فجر گفت: کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند همگرایی است و نباید اجازه دهیم واگرایی جریانات سیاسی و اجتماعی انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کند.

وی به جایگاه خاص کشور اشاره و تصریح کرد:علی رغم همه عناد ورزی‌ها و مخالفت‌ها و کینه توزی ها ایران توانسته است در بسیاری از عرصه‌ها، حرفی برای گفتن داشته باشد و امروز ایران نقشی محوری و اساسی در منطقه ایفا می‌کند.

فرماندار باخرز گفت: دهه فجر را باید بهانه‌ای برای گرامیداشت زحماتی دانست که برای پیروزی انقلاب اسلامی کشیده شده است و دهه فجر زمانی برای آموزش نسل جدید و یادآوری آرمان‌های انقلاب است که دستاورد‌های انقلاب و رنج‌ها و سختی‌هایی که برای پیروزی انقلاب کشیده شده است نه تنها درایام دهه فجر بلکه همیشه و هر روز باید یادآوری شود.

شافعی افزود: دهه مبارک فجر را فرصتی است که باید به بهترین نحوه ممکن از آن در راستای ارائه خدمات به مردم و گزارش عملکرد استفاده کرد و در دهه مبارک فجر پروژه‌های افتتاح خواهد شد که صد درصد آماده بهره برداری باشد و خارج از برنامه‌های ابلاغ شده در دهه فجر هیچ برنامه دیگری اجرایی نخواهد شد و برنامه‌ها می‌بایست در چارچوب برنامه ریزی‌های ستاد دهه فجر صورت گیرد.

انتهای پیام//س. ج
 

برگزاری اولین جلسه ستاد برنامه ریزی دهه فجر در باخرز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.