سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری اعضای باند سارقان دریچه های فاضلاب

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسايی و دستگيری اعضای یک باند 3 نفره سارقان دريچه های فاضلاب و کشف چندین فقره سرقت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي جعفري نژادفرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: در پي وقوع چندین مورد سرقت دريچه فاضلاب در شهرستان خميني شهر، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: سرانجام ماموران گشت كلانتري 13 "جوي آباد" این فرماندهی حين گشت زني به يك سواري پرايد که 3 سرنشین داشت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : پس از هماهنگی قضائی از این خودرو بازرسی شد که تعداد 20 دریچه فاضلاب و میلگرد آهنی که برای برداشتن دریچه ها از آنها استفاده می کردند کشف شد .

سرهنگ جعفری نژاد ادامه داد: سارقان هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به چندین فقره سرقت دریچه های فاضلاب در شهرستان خمینی شهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست ، در صورت مشاهده هر گونه مورد یا موضوع مشکوک با سامانه 110 پلیس تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

دستگیری اعضای باند سارقان دریچه های فاضلاب

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.