سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه بحران در تیم لیگ برتر خلیج فارس شیراز

سرمربی خلیج فارس شیراز از ادامه همکاری با این تیم انصراف داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پس از گذشت ۳ هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور و شکست‌های سنگین خلیج فارس شیراز از تیم‌های همیاری ارومیه، راه یاب ملل مریوان و شهرداری بم، وضعیت نماینده فارس رو به زوال رفت.

در همین شرایط خبر جدایی نگین پاکدل سرمربی خلیج فارس شیراز بر مشکلات این تیم اضافه کرد تا آینده دختران فوتبالیست فارسی با ابهام روبرو شود.

نگین پاکدل سرمربی سابق خلیج فارس شیراز در خصوص دلایل جداییش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: متاسفانه با بازیکنان ۱۶ ساله که هیچگونه تجربه‌ای در لیگ برتر ندارند نمی‌توان به جنگ تیم‌های تا دندان مسلح رفت و مطمئن باشید کارلوس کی روش با این تیم نتیجه نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: در این دوماهی که برای تیم خلیج فارس وقت گذاشتم یک ریال نگرفتم، هیچ گونه قراردادی با بنده امضا نشد و تنها بخاطر کمک به تیم شهرم و علاقه ام به حرفه مربی گری، این سمت را قبول کردم، اما شرایط واقعا برای کار مهیا نیست و نمی‌توان معجزه کرد.

نگین پاکدل خاطرنشان کرد: بجز نداشتن بازیکنان با کیفیت، تیم خلیج فارس شیراز زمین بزرگ برای تمرین، لباس دروازبانی و توپ مناسب برای تمرین نداشت و هرچه گفتیم کسی به حرف ما توجهی نکرد و باشگاه نیز در جواب درخواستم برای جذب بازیکن گفت: خوابگاه نداریم.

پاکدل اضافه کرد: از تیمی که برای دیدار با همیاری ارومیه سفری ۲۶ ساعته را با اتوبوس تحمل می‌کند و بازیکنانش ساعت ۱۲ و ۳۰ باید استراحت کنند و شش صبح بیدار شوند توقع کسب نتیجه بی مورد است.

وی افزود: در حال حاضر خاتون طهمورثی تیم را تمرین می‌دهد و شرایط برای ادامه رقابت‌ها با داشتن بازیکنان جوان و بی تجربه بسیار مشکل است.

گفتنی است تیم خلیج فارس شیراز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور جمعه هفت دی ماه میهمان ذوب آهن اصفهان است.
انتهای پیام/م

جدایی سرمربی تیم خلیج فارس شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.