سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقض حریم هوایی لبنان از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین در حریم هوایی دو منطقه "النبطیه" و "التفاح" در جنوب لبنان به پرواز درآمدند و دیوار صوتی را شکستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی العالم به نقل از خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین در حریم هوایی دو منطقه "النبطیه" و "التفاح" در جنوب لبنان به پرواز درآمدند و دیوار صوتی را شکستند.

به گزارش این شبکه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین هنگام پرواز در حریم هوایی منطقه "صور" و مناطق اطراف آن در جنوب لبنان اقدام به پرتاب بالن‌های حرارتی کردند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز از پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز صیدا در جنوب لبنان و شکستن دیوار صوتی خبر داد.

العالم همچنین از پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز "حیفا" و شنیده شدن صدای چند انفجار در حریم هوایی دو منطقه "الخضیره" و "قیساریه" در الجلیل در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

این در حالی است که تلویزیون الحدث به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حضور کشتی‌های جنگی اسرائیل در نزدیکی سواحل جنوبی لبنان خبر داده است.

پیش از این شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه به نقل از خبرنگار خود گزارش داده بود، پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف مهاجم در حریم هوایی حومه غربی دمشق مقابله کرد.

خبرگزاری سانا نیز اعلام کرد دفاع هوایی سوریه تعدادی از موشک‌های شلیک شده را سرنگون کرده است.

در همین حال دو جنگنده رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی سوریه به مراکز نظامی در مناطق قدسیا و صبوره در حاشیه غرب شهر دمشق حمله کردند.

حمله موشکی به حومه غربی دمشق از طریق حریم هوایی لبنان صورت گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۰:۲۹ ۰۵ دی ۱۳۹۷
ای کاش تمام هواپیماهای نقض کننده حریم هوائی لبنان و سوریه در هوا با پدافند منهدم میشدند چرا فقط موشکهای شلیک شده از این هواپیماها را منهدم کرده اند؟ خود هواپیما را می زدید.....
Sarbaz iran
۰۱:۲۲ ۰۵ دی ۱۳۹۷
انشاالله که نابودی رژیم غاصب و جعلی و کودک کش اسرائیل لعین را بزودی جشن خواهیم گرفت !
Sarbaz iran
۰۱:۲۲ ۰۵ دی ۱۳۹۷
انشاالله که نابودی رژیم غاصب و جعلی و کودک کش اسرائیل لعین را بزودی جشن خواهیم گرفت !