سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی 8 ماه سال جاری؛

جوانرودی ها بیش از 3 میلیون و 800 هزارمترمکعب آب مصرف کردند  

  مدیر امور آبفای شهر جوانرود گفت: بیش از 3 میلیون و 800 هزار متر مکعب از منابع آب شرب جوانرود طی 8 ماه برداشت و مصرف شده است.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛   علی رحمانی مدیر امور آبفای شهر جوانرود گفت :از آغاز سال 97 تاپایان آبان ماه، 3 میلیون و 811 هزار و 923 متر مکعب از منابع آب شرب برداشت و در سطح شهر جوانرود و روستاهای تحت پوشش آب شهری در انواع کاربری مصرف گردیده است.

به گفته رحمانی این مقدار برداشت مربوط به منابع آبی 3 حلقه چاه عمیق در منطقه روانسر، چشمه آب غار کاوات و چشمه قنات هلانیه در شهرجوانرود بوده است.

مدیر امور آبفای جوانرود بیشترین مصارف آب را مربوط به کاربری مسکونی با 60 درصد، اعلام کرد و افزود: مصارف روستا 34 درصد، کاربری نیروهای انتظامی و نظامی 76 صدم درصد و کاربری تجاری صنعتی 6 دهم درصد و مابقی مربوط مصارف در انواع کاربری نانوایی، آموزشی، فضای سبز، اماکن مذهبی است.

رحمانی تأکید کرد: شهر جوانرود با کمبود جدی منابع آب شرب مواجه است و شهروندان محترم  باید دقت و ملاحظات کامل را در مصرف آب به عمل آورند.

وی با بیان اینکه شهر جوانرود در سال جاری توسعه و رشد نامتعارف جمعیت داشته است، افزود: لازمه این موضوع افزایش منابع آبی جدید به ظرفیت موجود هست بنابراین احتمال اینکه این شهر با تنش آبی و کمبود آب شرب مواجه شود دور از انتظار نیست.

رحمانی بیان کرد: همه ما در مقابل نحوه مصرف آب مسئول هستیم و باید ضمن تذکر به شهروندان بد مصرف، نسبت به نهادینه کردن فرهنگ درست مصرف کردن سهیم باشیم.
 
انتهای پیام/ز

 شهر جوانرود با کمبود جدی منابع آب شرب مواجه است

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.