سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مند در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت جعبه با نرخ شیرینی حساب می‌شود

رئیس اتحادیه فروشندگان قنادی گفت: باتوجه به افزایش نرخ کاغذ از چند ماه گذشته، قیمت جعبه در قنادی‌ها همراه با شیرینی لحاظ می‌شود.

علی بهره‌مند رئیس اتحادیه فروشندگان قنادی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت جعبه شیرینی در شیرینی فروشی‌ها اظهار کرد: باتوجه به افزایش نرخ کاغذ از چند ماه گذشته، مقرر شد، قیمت جعبه در قنادی‌ها همراه با شیرینی لحاظ شود.

وی تصریح کرد: با توجه به آنکه برخی قنادان به دلیل افزایش نرخ کاغذ مرتکب تخلف افزایش قیمت می‌شوند و ما هم به علت کمبود امکانات توانایی نظارت مداوم را نداریم، بنابراین تصمیم گرفتیم قیمت جعبه در قنادی‌ها همراه با شیرینی منظور شود.


بیشتر بخوانید: ثبات نسبی قیمت شیرینی در بازار/نرخ مصوب هر کیلو شیرینی تر 26 هزار تومان 


رئیس اتحادیه فروشندگان قنادی با بیان اینکه تمام قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها تحت نظارت و بازرسی بهداشتی سازمان تعزیرات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بازرگانی، اصناف و اتحادیه قنادان در سراسر کشور قرار دارند، تصریح کرد: تمام قنادی‌ها آمادگی کامل برای عرضه شیرینی شب عید را دارند.

بهره مند با بیان اینکه هیچ کمبودی برای تأمین شیرینی در نوروز نداریم، گفت: کمبود مواد اولیه تا حدی تأثیرگذار بر عرضه شیرینی بوده، اما خوشبختانه نتوانسته مشکلی را در این زمینه به‌وجود آورد.

انتهای پیام/

هیچ کمبودی برای تأمین شیرینی در نوروز نداریم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.