سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریرچی در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مطرح کرد؛

انتقال همه مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در علوم و تحقیقات به مراکز درمانی/ ٢١ مصدوم وضعیتی پایدار دارند

معاون کل وزارت بهداشت گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس در علوم و تحقیقات ٣٥ نفر دچار سانحه شده که ۲۷ نفر از آن‌ها مصدوم شدند.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج حریرچی معاون كل وزارت بهداشت  با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) و عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات، اظهار كرد: در این حادثه ٣٥ نفر دچار سانحه شده اند كه هشت نفر به علت شدت جراحات، فوت كرده و   27 نفر نیز مصدوم شدند.

وی افزود: سه نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شده و 24 نفر از آنها بلافاصله پس از سانحه با آمبولانس های اورژانس به بیمارستان های امام خمینی (ره)، شریعتی، حضرت رسول (ص) و عرفان نیایش اعزام شدند.

حریرچی با بیان اینكه از ٢٥ نفر مصدوم این حادثه، ٢١ نفر دچار آسیب های شدید و تهدیدكننده حیات نشده و هم اكنون وضعیت پایداری دارند، تصریح كرد: متاسفانه در حال حاضر چهار مصدوم دچار آسیب شدید شده و وضعیت پایداری ندارند.

وی بیان كرد: تمامی گروه های مختلف پزشكی اعم از جراحان، متخصصین و پرستاران بر بالین مصدومان حضور داشته و در تلاش هستند و از هیچ اقدام درمانی برای بهبود مصدومان كوتاهی نخواهند كرد.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینكه ٢ نفر از فوت شدگان زن و پنج نفر مرد بوده اند، گفت: در حال حاضر، تمام مصدومان به بیمارستان ها و مراكز درمانی منتقل شده و اقدامات درمانی تخصصی و فوق تخصصی در حال انجام است.

انتهای پیام/

اظهارات حریرچی در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.