سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای 619 مورد طرح مبارزه با مواد مخدر در خراسان شمالی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: در سال جاری در راستای برخورد با سوداگران مرگ 619 مورد طرح مبارزه با مواد مخدر در استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرهنگ محمد غلامی رئیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با اجرای ۶۱۹ مورد طرح مبارزه با مواد مخدر در استان بک تن و ۹۸۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی با بیان این که کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد در استان افزایش داشته است ، افزود: در این مدت دو هزار و 81 نفر معتاد، قاچاقچی و خرده فروش نیز دستگیر شدند.

سرهنگ غلامی به اجرای طرح های جمع آوری معتادان نیز اشاره کرد و گفت: امسال تا کنون یک هزار و 110 نفر معتاد جمع آوری شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد افزایش داشته است.

وی ضعف در زیرساخت ها و عدم هماهنگی دستگاه های متولی در بحث نگهداری معتادان متجاهر را یک دغدغه در استان دانست و بر لزوم همکاری و هم افزایی تمام دستگاه ها در این رابطه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نگاه پلیس در بحث مبارزه با مواد مخدر یک نگاه ملی است، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون با تعامل و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر سایر استان ها تعداد 35 عملیات مشترک برون استانی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تعداد 113 طرح پاکسازی اطراف مدارس نیز اجرا شده است، افزود: با همکاری سایر دستگاه ها و به خصوص مردم این طرح ها همچنان با قدرت در استان اجرا می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه بیان کرد: تا کنون تعداد 56 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر نیز توقیف شده است.

وی گفت:، افزود: در سال جاری تعداد 15 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شدند.

انتهای پیام / ب

شناسایی ۱۵ باند توزیع مواد مخدر در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.