سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست بررسی وضعیت گلزار‌های شهدای استان یزد

وضعیت گلزار‌های شهدای استان در نشستی با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از مسئولان در استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در نشست بررسی وضعیت گلزار‌های شهدای استان گفت: طرح‌های تکمیل گلزار‌های شهدا بسیار هزینه بر و خارج از توان بودجه‌های مصوب بوده که باعث طولانی شدن این پروژه‌ها در استان شده و باید برای تکمیل ۹۶ گلزارشهدایی که در یزد وجود دارد برنامه ریزی دقیق انجام شود و تا دوسال آینده پروژه ساماندهی گلزار شهدا تمام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد افزود: کار ساماندهی گلزار‌های شهدا باید متداول انجام شود چرا که انجام کار‌های پراکنده نتیجه بخش نیست.

صادقیان از برگزاری جلسه با فرمانداران شهرستان‌ها خبرداد و بیان کرد: با برگزاری این جلسه و نظارت فرمانداران بصورت مستقیم بر این طرح برافزایش سرعت تکمیل پروژه افزوده می‌شود.

ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید استان یزد همچنین در این نشست از وجود ۳۲۷ گلزار شهید در استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ گلزار در استان ساماندهی شده و ۹۶ گلزار آن در دست اقدام است.

ابراهیمی به تکمیل گلزار شهدای تفت اشاره کرد و افزود: از حدود یک میلیارد بودجه سال گذشته ۶۰۰ میلیون به شهرستان تفت اختصاص یافته که این پروژه در شهرستان تفت تکمیل شد.

وی از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ تومان اعتبار شورای اسلامی شهر یزد برای گلزار خلدبرین اشاره کرد و از رئیس شورای اسلامی خواست تا به زیبا سازی این مکان توجه شود چراکه پنج شنبه‌ها اکثر مردم شهر به این نقطه می‌آیند و مکان آن نباید چیزی از پارک‌های سطح شهر کمتر باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اهمیت بالای بحث ساماندهی گلزار‌های شهدا گفت: جوانان و نوجوانان و آیندگان حق دارند از حماسه‌های بزرگان کشور خود اطلاع یابند که یکی از مهم‌ترین اقدامات در این حوزه ساماندهی مناسب گلزار مطهر شهداست.

ابراهیمی از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی گلزار شهدا را کف سازی مناسب، یک دست کردن قبور شهدا و نصب نماد‌های اسلامی و مذهبی، ذکر کرد.


انتهای پیام/ ا

گلزارهای شهدای استان ساماندهی می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.