سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشت آزادگان؛

گسترش فرهنگ ورزش در مدارس از اولویت های مهم آموزش و پرورش است

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشت آزادگان گسترش فرهنگ ورزش در مدارس را از اولویت های مهم این اداره عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن حریزی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشت آزادگان در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای که در دبیرستان رضوان برگزار شد گسترس فرهنگ ورزش در مدارس را از اولویت های مهم آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: سلامت دانش آموزان در گرو تحرک و پویایی است و با این شیوه می توان از بروز بیماری ها جلوگیری کرد.

وی سرمایه گذاری آموزش و پرورش در این زمینه را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: تمام دغدغه های مسئولان داشتن دانش آموزی سالم است، بنابراین برگزاری چنین المپیادهایی در برنامه گنجانده و با جدیت پیگیری شوند.

حریزی با اشاره به آسیب های زندگی ماشینی از جمله کم تحرکی در جامعه، دانش آموزان را به مشارکت حداکثری در فعالیت های ورزشی ترغیب کرد.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش به رابطه عمیق سلامتی جسم و روح اشاره و بیان کرد: برای رسیدن به شرایط روحی و روانی ایده ال می بایست به توسعه ورزش بپردازیم.

گفتنی است؛ حسن حریزی، معاونت آموزش و پرورش دشت آزادگان از اهتمام و پیگیری احمد الهائی سحر نسبت به مسائل تربیت بدنی و همچنین تلاش ها و زحمات ندا عچرش؛ مدیر دبیرستان رضوان، مریم کروشاوی؛ مربی ورزش، معصومه سودانی؛ معاون پرورشی و سایر همکاران این دبیرستان در برگزاری باشکوه مراسم افتتاحیه، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/گ

لزوم گسترش فرهنگ ورزش در مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.