سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیست و پنجمین همایش سیاسی ویژه فرماندهان یگان‌های منطقه غرب ارتش ج.ا.ا

بیست و پنجمین همایش سیاسی ویژه فرماندهان یگان‌های منطقه غرب ارتش ج. ا.ا. به میزبانی مدیریت عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه غرب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرگرد بهرام طاهری مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش گفت: بیست و پنجمین همایش سیاسی ویژه فرماندهان یگان‌های منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت حماسه ۹ دی ماه با حضور سرتیپ دوم  اکرمی نیا معاونت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ج. ا. ا. به میزبانی مدیریت عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه غرب در محل هتل گلایول در حال برگزاری است.

سرگرد طاهری در ادامه افزود: حماسه ۹دی ماه درواقع روز رسوایی دشمنان ایران اسلامی بود و نشانه ماندن مردم پای ارزش‌های انقلابی است امت ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی با درس گرفتن از ۹ دی ماه ۸۸ اجازه فتنه جدید اجتماعی و سیاسی به معاندین را نخواهد کرد و این روز نماد بیداری ملت انقلابی کشورمان است.

وی افزود: مردم هر جامعه‌ای باید فتنه‌های زمان خود را به خوبی بشناسند تا جامعه‌ای بالنده را رقم بزنند لذا ملت در ۹ دی با شناخت دشمن و حضور به موقع خود این فتنه را خنثی نمودند و این خود دستاوردی عظیم است.

سرتیپ دوم اکرمی نیا معاونت محترم سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ج. ا. ا. با ارایه تحلیلی از چرایی و چگونگی خروج آمریکا از برجام گفت که هدف آمریکا کشاندن ایران به پای مذاکره اسن تا عناصر اقتدار ایران در منطقه را بگیرد.

اکرمی نیا افزود مقامات امریکایی خودشان هم می‌دانند تحریم‌های فعلی نمی‌تواند اثر بخشی لازم را برای امریکا داشته باشند، اما با تمرکز و اتکا به عملیات روانی تلاش می‌کند تحریم‌ها را اثر بخشی نماید.

سرتیپ دوم اکرمی نیا اظهار داشت در دوره جدید تحریم‌های امریکا به دلیل فقدان مبانی حقوقی عدم همراهی قدرت‌های بزرگ جهانی با امریکا کوتاهتر و کم اثر‌تر خواهد بود و امریکا در این مقطع نیز به اهداف خود نخواهد رسید.

اکرمی نیا در پایان افزود همچنانکه مقام معظم رهبری فرمودند: باید مراقب دشمن برای سال آینده باشیم دشمن در سال جاری در مقابله با مردم و انقلاب اسلامی شکست خورده و ممکن است نقشه اصلی را برای سال آینده طراحی کرده باشد بنابراین همه مردم و مسئولان باید هوشیار و مراقب باشند تا انقلاب اسلامی در چهلمین سال پیروزی خود با حمایت و پشتیبانی مردم همچنان مسیر بالندگی و پیشرفت را طی کند.

 

انتهای پیام/ی

همایش سیاسی ویژه فرماندهان یگان‌های منطقه غرب ارتش ج.ا.ا

برچسب ها: ارتش ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.