سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل؛

۱۵۶ کیلومتر از جاده‌های استان اردبیل به سیستم روشنایی مجهز شد

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به منظور تامین ایمنی جاده‌ها ۱۵۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان از سیستم روشنایی مناسب برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل افزود: استان اردبیل از لحاظ برخورداری از سیستم روشنایی جاده ای جزء استان های پیشرو و برتر کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به بارش های اخیر برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان و آماده باش کامل راهداران در جهت خدمات رسانی به موقع به همشهریان و مسافران بیان کرد: امسال نیز 250 دستگاه ماشین آلات راهداری با 458 نیروی انسانی در قالب 120 اکیپ در 12 راهدارخانه  ثابت و سیار در تمامی محورهای برفگیر استان اردبیل مستقر هستند تا عملیات زمستانی را انجام دهند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه 15 هزار تن نمک از استان های زنجان و آذربایجان شرقی برای انجام عملیات زمستانی و نمک پاشی خریداری شده است اظهار داشت: این میزان نمک در انبار راهدارخانه ها ذخیره سازی شده است تا در مواقع لزوم نمک پاشی انجام و هیچگونه مسدودی در محورها نخواهیم داشت.

رحمتی همچنین از توزیع 6 هزار و 500 حلقه لاستیک بین رانندگان استان اردبیل خبر داد و افزود: 7 هزار راننده کامیون بار در بخش حمل ونقل استان فعال هستند و از این میزان  2هزار و 200دستگاه از درخواست کنندگان لاستیک باقی مانده که به ترتیب اولویت در مراحل بعدی توزیع خواهد شد.

وی گفت: تاکنون 700هزار راننده با 152 میلیارد تومان هزینه درسطح کشور تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند که از این میزان 7هزار و600 مورد مربوط به رانندگان ناوگان حمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.

رحمتی با اشاره به اینکه رانندگان استان با روحیه بسیجی خود در آن دوران ارادت و ولایت پذیری خودرا به امام اثبات کرده و جزوه اولین رانندگان اعزامی به بنادر بودند، اکنون نیز در شرایط حساس اقتصادی همچنان با روحیه جهادی لحظه ای از کار و تلاش خود دست نکشیده و شبانه روز در خدمت مردم و کشور هستند.

در ادامه معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان از استقرار دفتر نمایندگی این اداره کل در شهرک حمل ونقل برای رسیدگی به مشکلات رانندگان خبر داد و افزود: اضافه تناژ در بار، بحث بیمه تکمیلی، ناعادلانه بودن توزیع بار در بنادر بین رانندگان و نبود سالن اعلام بار در استان از جمله مشکلات و مطالبات رانندگان بود که خوشبختانه با تلاش جدی همکاران 90 درصد این مشکلات رفع و خواسته های رانندگان  نیز با راه اندازی سالن اعلام بار در دفتر نمایندگی این اداره کل در شهرک حمل ونقل انجام شد.

شیرین زاده از فعالیت 87 شرکت حمل ونقل کالا در استان خبر داد و افزود:سالانه بیش از 3 میلیون و 600هزار تن کالا و حدود 2میلیون نفر مسافر در استان جابجا می شوند .

وی گفت:با تلاش وحمایت مسئولان از نیمه مرداد ماه تا به امروز  بیمه تکمیلی، عمر و حوادث رانندگان تامین و در خواست برخی از آنها مبنی بر کاهش هزینه های بیمه ای نیز حل وفصل شد که خوشبختانه امروز هیچگونه مطالبه و مشکلی از سوی رانندگان وجود ندارد وحمل ونقل در استان عادی و روان می باشد.

انتهای پیام/ح

جابجایی سالانه بیش از 3 میلیون تن کالا در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.