سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

نشست نمایندگان تشکل های فرهنگی و هنری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مهاباد

نمایندگان تشکل‌های فرهنگی و هنری و هنرمندان ۴ شهر جنوب آذربایجان غربی خواسته‌های خود را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان نهادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر خود به آذربایجان غربی امروز سه شنبه چهارم دی ماه به مهاباد آمد و در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان حوزه فرهنگ و هنر جنوب آذربایجان غربی دیدار کرد.

در این دیدار نمایندگان بخش فرهنگ وهنرشهرستان‌های مهاباد،پیرانشهر ،سردشت،بوکان،اشنویه، نقده ، میاندوآب، تکاب و شاهیندژ حضور داشتند و هر کدام خواسته‌های و نیاز‌های خود را با آقای صالحی در میان نهادند.

فرماندار مهاباد در این نشست گفت: تعطیلی سینمای مهاباد به علت کمبود امکانات و تجهیزات از مشکلات حوزه هنر این شهرستان است.

ایرج شجاعی افزود: برای احداث مکان جدید مجتمع فرهنگی و هنری مهاباد زمینی اختصاص یافته، اما برای آغاز ساخت آن کمبود اعتبار داریم.

مناف ایران پناه هنرمند با سابقه مهابادی هم در این نشست گفت: کمبود فضا، فرسودگی تجهیزات، نبود بیمه برای هنرمندان و اعتبار برای برگزاری برنامه‌های مد نظر فرهنگی و هنری بخشی از مشکلات هنرمندان این خطه از سرزمینمان است.

این دیدار و نشست همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ه

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.