سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد گفت؛

آیت الله شاهرودی استوانه‌ای قوی برای نظام اجرایی کشور + فیلم

نماینده، ولی فقیه در استان یزد در پیامی ضمن تسلیت ارتحال عالم مجاهد آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، ایشان را استوانه‌ای قوی برای نظام اجرایی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی، درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

رحلت جانسوز عالم عامل و فقیه مجاهد، استاد توانمند حوزه‌های علمیه حضرت آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی اعلی‌الله مقامه الشریف که سال‌ها در مقام تحقیق و علم و نوآوری و دانش افزایی و دانشمندپروری خدمات علمی بزرگ به حوزه‌های علیمه، انتقال دانش بزرگان به مراکز علمی و تأسیس حوزه‌های تحقیقی ید طولائی داشت و امید آینده مرجعیت بود.

‌آیت‌الله هاشمی شاهرودی به حق استوانه‌ای قوی برای نظام اجرایی کشور خاصه دستگاه قضا و مجلس خبرگان رهبری و حوزه‌های علمیه به شمار می‌رفت؛ او با امام بود، با امام ماند و برای مقام عظمای ولایت، یاری هم‌پا و دوستی خالص و بی‌ریا و زحمتکش بی‌مدعا بود.

خدایش رحمت کند که خوب زیست و خانه آخرتش را با اعمال و افعال ارزشمند خود آباد و رضایت خدای بزرگ را جلب نمود؛ غفران و رحمت خداوند نثار او باد، اینجانب رحلت این عالم مجاهد را به ساحت مقدس امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آیات عظام و مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت شریف ایشان، روحانیت معزز و مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/ ا

پیام امام جمعه یزد رد پی درگذشت آیت الله شاهرودی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.