سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولایتمداری، بصیرت و استقامت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی گیلان گفت: ولایتمداری، بصیرت و استقامت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی گیلان، امروز در سومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی، با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و میثاق اُمت با ولایت است گفت: ۹ دی ۸۸ یادآور روشنگری و بصیرت مردم فهیم ایران است.

وی، با اشاره به حضور گسترده مردم گیلان در راهپیمایی ۸ دی ۸۸، افزود: مردم گیلان یک روز زودتر از سایر استان‌ها به میدان آمدند و از انقلاب و ولایت حمایت کردند و این حضور نشان دهنده هوشیاری و بیداری مردم ایران به وِیژه گیلانیان ولایتمدار است که تواستند توطئه شوم دشمن در براندازی نظام و انقلاب اسلامی را خنثی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به اینکه امسال مراسم گرامیداشت ۹ دی، متفاوت‌تر از سال‌ها گذشته به صورت یک اجتماع گسترده و با حضور مردم در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت در ۹ دی امسال همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری تصریح کرد: در اجتماع ۹ دی امسال محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد در سال ۸۸ در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/م.ع

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ولایت مداری و بصیرت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.