سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جذب حداقل ۱۸ هزار پرستار جدید در سال آینده

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: حداقل ۱۸ هزار نیروی جدید پرستار سال آینده جذب می‌شوند.

علی نوبخت عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کمبود پرستار در کشور یکی از موضوعات مهم در حوزه سلامت محسوب می‌شود و یکی از شاخص‌های مهم کشورها نسبت تعداد پرستار به جمعیت است.

وی ادامه داد: برای جذب پرستاران و رسیدگی به کار آنها از حدود ۲هفته پیش در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  جلسه‌ای را برگزار کرده‌ و سپس با معاونت اجتماعی سازمان برنامه و بودجه با حضور وزیر بهداشت و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  که مدرک دکترای پرستاری دارد جلسه دیگری برگزار شد که در آن به این توافق دست پیدا کردیم،

نوبخت بیان کرد: هر تعداد بخش جدیدی که قرار است در سال آینده راه‌اندازی شود سازمان برنامه و بودجه برای جذب پرستاران مورد نیاز این بخش‌ها مجوزهای لازم را صادر می‌کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: پیش بینی می‌شود که سال آینده حداقل 18 هزار پرستار جذب مراکز درمانی و بیمارستان‌های جدید شوند.

نوبخت گفت: اگر وزارت بهداشت طرحی‌ در خصوص جذب و به کارگیری پرستاران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داشته باشند ما در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین کمیسیون تلفیق حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات جذب پرستاران در سال آینده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.