سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جدیدترین رتبه بندی جهانی:

استاد دانشکده پزشکی مشهد در فهرست دانشمندان برتر جهان قرار گرفت

استاد گروه نانوفناوری دارویی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ردیف یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،   محمود رضا جعفری به عنوان هفتمین عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فهرست دانشمندان یک درصد برتر در نظام رتبه‌بندی ESI-Essential Science Indicators قرار گرفت.

ESI گرایش‌های مختلف علوم را به ۲۲ شاخه اصلی تقسیم می‌کند و هر دو ماه یک بار افراد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی را بر اساس میزان ارجاع به مقالات چاپ شده آن‌ها در بازه زمانی ۱۰ سال گذشته رتبه بندی می‌کند و اسامی یک درصد برتر هر گروه را اعلام می‌کند.

تولید نانومیسل‌های کورکومین با نام تجاری «سیناکورکومین» ژل موضعی نانولیپوزومی آمفوتریسین ب. با نام تجاری «سیناآمفولیش» برای درمان بیماری سالک و نانولیپوزوم‌های حاوی داروی ضد سرطان دوکسوروبیسین با نام تجاری "سینا دوکسوزوم" از مهمترین اقدامات دکتر محمود رضا جعفری در حوزه فناوری است که این اقدامات در حوزه طراحی و تولید نانو دارو‌ها علاوه بر خود کفایی و کاهش وابستگی به دیگر کشور‌ها موجب ایجاد اشتغال برای جوانان نیز شده است.

تولید ۱۸۰ مقاله و نمایه شدن در پایه‌های بین المللی ISI، PUBMED، و بیش از سه هزار ارجاع به این مقالات تنها بخشی از موفقیت‌های دکتر محمود رضا جعفری است که موجب شده وی در جمع دانشمندان یک درصد برتر جهان قرار گیرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

استاد دانشکده پزشکی مشهد در جمع برترین های جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.