سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۶ کارگاه با موضوع ازدواج در آذربایجان‌غربی در حال برگزاریست

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از برگزاری ۳۰۶ کارگاه با موضوع ازدواج در استان خبرداد.

حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: در ابتدای امسال برنامه‌ریزی برگزاری ۱۸ کارگاه در هر شهرستان و مجموعا ۳۰۶ کارگاه با موضوع ازدواج و در مورد آموزش‌های پیش، حین و بعد از ازدواج در استان انجام شد که طی چند روز گذشته در شهر‌های میاندوآب، پلدشت انجام شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی برگزاری کارگاه‌های هر شهرستان به یک سازمان مردم نهاد حوزه جوانان همان شهرستان محول شده بود که باید با تاکید بر مناطق محروم، روستایی و کم برخوردار نسبت به برگزاری کارگاه اقدام کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: در هفته گذشته جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان چایپاره با حضور فرماندار و مسئولین این شهر با موضوعات آسیب‌های اجتماعی جوانان، آموزش و پژوهش و بحث ازدواج و همچنین مجمع عمومی سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان خوی برگزار شد.

حسنی در مورد برنامه‌های ۹ دی هم گفت: قرار است در این روز علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و حضور در راهپیمایی، یک همایش با حضور کارکنان اداره کل، هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار شود.

انتهای پیام / س خ

در دست اجرا بودن ۳۰۶ کارگاه با موضوع ازدواج در آذربایجان غربی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.