سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات امداد و نجات به بیش از ۹ هزار حادثه دیده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: امدادگران از ابتدای امسال تاکنون به ۹ هزار و ۴۶۳ حادثه دیده خدمات امداد و نجات ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان امروز گفت: امدادگران این نهاد حمایتی از ابتدای امسال تاکنون به ۹ هزار و ۴۶۳ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه، بیشترین حادثه دیدگان مربوط به حوادث جاده‌ای بودند، افزود: ۶ هزار و ۱۹۷ نفر- روز نجاتگر با شرکت در هزار و ۳۱۶ عملیات امدادی به این حادثه دیدگان خدمات رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه، امسال۴۲ نفر از مصدومان با۱۹ سورتی پرواز بالگرد این نهاد خدمات رسان به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: همچنین در این مدت ۷۰۵ تن محموله امدادی به وسیله بالگرد در مناطق آسیب دیده ارسال شده است.

وی با قدردانی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان برای تلاش‌های شبانه روزی در امر امداد و نجات به حادثه دیدگان، گفت: حدود ٢٠ هزار خانواده با نیت‌های خیرخواهانه همواره در سختی‌ها برای امداد و نجات و درمان رایگان آسیب دیدگان، داوطلبانه یاری گر این نهاد امداد و نجات و خدمات رسان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: مردم در صورت نیاز به خدمات امداد و نجات می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با سامانه ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و از خدمات رایگان آن بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/م.ع

امداد رسانی به بیش از ۹ هزار حادثه دیده در گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.