سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی (ع)

استاندار آذربایجان غربی فرا رسیدن سالروز فرخنده میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،استاندار آذربایجان غربی درپیامی به هموطنان عزیز مسیحی استان فرا رسیدن سالروز فرخنده میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع.) و آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی را تبریک گفت.

در پیام استاندار آذربایجان غربی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحمن
هموطنان عزیز مسیحی استان آذربایجان غربی
با اهدآء سلام و تحیت
فرا رسیدن سالروز فرخنده میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع.) و آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی را از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی و موفقیت همه شما عزیزان را از پیشگاه خداوند متعال خواهانم.

اکنون که صدای خوش آمدن نگاری نازنین به گوش می‌رسد، سزاوار است خانه و جانمان را مزین و متبرک به پذیرش انفاس قدسی بشارت دهنده رحمت الهی نموده و با تاسی از فرامین نجات بخش آن منادی مقرب، چنین مناسبت خجسته ایی را، چون عیدی بزرگ گرامی بداریم.

جای خوشبختی است که استان آذربایجان غربی در جهان، چون رنگین کمانی زیبا، به محل شکل گیری تمدن و زندگی آسوده پیروان ادیان الهی از جمله اسلام و مسیحیت که دارای نژاد، مذهب و قومیت‌های مختلف می‌باشند شناخته می‌شود.

شکی نیست با پیروی از آموزه‌های اصیل پیامبران و پیشوایان دینی و همچنین بهره مندی از ظرفیت مدارای توده مردم واهتمام دلسوزانه فرهیختگان، می‌توان به ره آورد شگرف فرهنگی - اجتماعی چنین جامعه متکثر به عنوان فرصتی مغتنم و موهبتی الهی امیدواربود. خدشه به این فرصت و موهبت، دقیقا همان چیزی است که مورد طمع و هدف بدخواهان و دشمنان دین و کشور نیز هست؛ بنابراین بر همه ما فرض است که در حفظ و نگهداری این میراث گرانبهای معنوی کوشا بوده و بر غنای آن بیافزائیم. در این باره سخنی زیبا و شیرینی که در انجیل آمده است می‌تواند سرمشق زندگی همه انسان‌های خیرخواه باشد آنگاه که خداوند می‌فرماید:
" همسایه خویش را همچون جان خویش دوست بدارید "
در خاتمه یاد و خاطره همه شهیدان و جانبازان والامقام جامعه مسیحیان آذربایجان غربی و خانواده محترم آنان و همچنین مسیحیان هم استانی را که اکنون در سایر شهر‌های ایران و یا کشور‌های دیگر زندگی می‌کنند گرامی می‌داریم.

 

انتهای پیام/ی

 

آغاز سال نو میلادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.