سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد؛

جمع آوری 4.8میلیاردتومان صدقه در استان زنجان

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:نیکوکارانی زنجانی در ۹ ماهه سالجاری بیش از ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صدقه برای نیازمندان پرداخت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر ضرورت ساماندهی صندوق‌های صدقات، گفت: ترویج پرداخت صدقات الکترونیکی، در اولویت کاری کمیته امداد قرار دارد، زیرا پرداخت صدقات به روش پیامکی و الکترونیکی، کم‌هزینه‌تر و سریع‌تر است.

وی با اشاره به مزیت‌های صدقات الکترونیکی، افزود: خیران و حامیان می‌توانند با استفاده از روش‌های جدید و از طریق کارت‌های اعتباری با پرداخت سریع و آنی صدقات و نذورات خود ما را در سرعت یاری‌رساندن به نیازمندان کمک کنند.

صفری با اشاره به اینکه خیران ونیکوکاران استان کمک‌ها ومساعدت‌های خوبی را در بخش‌های مختلف تا به امروز داشته اند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های صدقات مردم شریف استان زنجان جمع آوری و برای درمان بیماران، کمک به معیشت نیازمندان، خرید و تعمیر مسکن، جهیزیه، تحصیل نیازمندان ومددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

وی یادآور شد: هم استانی‌ها عزیزمی‌توانند با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت، دستگاه کارت‌خوان عمومی (pos)، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و از طریق نرم‌افزار‌های سکه، بله سنا و تلفن‌های همراه و صدقه پیامکی # ۰۲۴*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد مقدس اقدام کنند.
انتهای پیام/ن
 

ضرورت ساماندهی صندوق‌های صدقات در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.