سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بهمئی:

بانک ها مانع توسعه شهرستان بهمئی

فرماندار بهمئی گفت:بانک‌ها مانع توسعه شهرستان شده اند و در پرداخت تسهیلات کم کاری می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سنایی در جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی با اشاره به پاره ای از مشکلات و توانمندی‌های شهرستان گفت : از مهمترین موانع توسعه‌ شهری در بهمئی بلاتکلیفی اراضی شهری است که مانع توسعه شهر، زیان شهرداری و نارضایتی عمومی شده است.

فرماندار بهمئی  افزود :عملیات اجرایی آب سد کوثر، روندی کند و فرسایشی دارد که با توجه به نیاز ضروری منطقه و کم بارشی های اخیر از مهمترین عوامل توسعه و خواسته های مردم است.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت کاری 95 درصدی سد ایلی آباد گفت : بهره‌برداری از این سد می‌تواند در توسعه کشاورزی و افزایش اشتغال کمک شایانی داشته باشد که با سرعت بخشیدن به مرحله احداث پمپاژ و آبرسانی به اراضی هدف می‌توان زود تر به این هدف رسید.

امام جمعه لیکک نیز با اشاره به در پیش‌ بودن سالروز 9 دی گفت : حرکت خودجوش مردم در محکوم کردن فتنه 88 نقطه عطف دیگردر تاریخ سراسر افتخار ملت ایران بود و مسولین بدانند مشروعیت و مسولیت فعلی ما از وجود انقلاب، ولایت پذیری و مردم می باشد. 

حجه السلام افروغی افزود : جاده ورودی شهرستان با وجود پایان عملیات زیرسازی حدود 6 ماه رها شده و بارندگی های اخیر باعث تخریب زیرسازی شده است و این خسارت به بیت المال است.

وی در ادامه اظهار داشت :حق انشعاب و بهای خرید و نصب کنتور آب، برق و گاز مردم کم بضاعت یکی از مهمترین مواردی است که رها شده و متولیان امر کوتاهی می‌کنند.

افروغی اضافه کرد : بانک‌ها مانع توسعه شهرستان شده اند و در پرداخت تسهیلات کم کاری می کنند و این موارد باعث عدم دریافت منابع در شهرستان برگشت سرمایه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از پاسخ مدیران کل به موارد ایراد شده به اشاره به شرایط حساس کشور گفت : دشمنان امروز اصل نظام را نشانه رفته‌اند و مسولین باید تمام توان خود را برای رضایتمندی مردم به کار ببندند.

احمدي افزود : با توجه به موارد عنوان شده یکی از دغدغه های مردم، سند زمین‌های شهری است که پیگیری‌های لازم در هیات مدیره سازمان زمین و مسکن انجام شده و طی دو ماه آینده تعیین تکلیف و مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی بیان کرد : مشکلات عملیات اجرایی آبرسانی از سد، بخش راه‌ها بزودی حل و عملیات اجرایی این طرحها شروع می‌شود.

احمدی در ادامه گفت : یکی‌از مهمترین مشکلات بهمئی، بهره برداری از بیمارستان 32 تختخوابی لیکک است که بزودی با سفری که وزیر بهداشت به استان دارند روند این طرح تسریع پیدا خواهد کرد.

 انتهای پیام/غ

 پیگیری مشکلات طرح های بهمئی

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.