سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه گوشی‌های اس۹ و اس۹ پلاس سامسونگ با اندروید۹ پای

سامسونگ تولید گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس۹ و اس۹ پلاس را با اندورید۹ پای به زودی آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود هیاهوی بسیار از سوی طرفداران سامسونگ و کارشناسان دنیای تلفن همراه در مورد پرچمداران آینده این شرکت، مهندسان کره‌ای همچنان ترجیح می‌دهند با توسعه و به روزرسانی مدل‌های موجود سامسونگ، بازار این گوشی‌ها را داغ‌تر از قبل کنند. در حال حاضر سامسونگ با تصمیمات جدید سعی در افزایش خریداران گوشی‌های پرچمدار خود دارد.

  سامسونگ گوشی‌های اس ۹ و اس ۹ پلاس را زودتر از انتظار با سیستم عامل اندروید ۹ پای عرضه می‌کند. سامسونگ وعده داده در اوایل ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید با نام اندروید ۹ پای را برای دو گوشی گلکسی اس۹ و اس۹ پلاس عرضه می‌کند. همچنین اندروید۹ برای گوشی کلکسی نوت۹ به بازار خواهد آمد و در مرحله اول در کره‌جنوبی، اروپا و آمریکا شمالی منتشر خواهد شد.

اگرچه کاربران انتظار داشتند نسخه جدید اندروید زودتر از این به بازار بیاید ولی گویا سامسونگ سیاست‌های خاصی را در زمان عرضه اندروید۹ دنبال می‌کند. کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند با شروع عرضه گوشی‌های مجهز به اندروید۹ پای، این سیستم‌عامل به سرعت در جهان گسترش یابد. کاربران گوشی‌های اعلام شده می‌توانند نسخه بتا اندروید ۹ را با حجم ۱۵۸ مگابایت دانلود و نصب کنند.

قطعا این سیستم‌عامل پس از عرضه رسمی به زودی برای تمام گوشی‌های اندرویدی که توانایی پشتیبانی اندروید۹ را داشته باشند، در دسترس قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: نسل جدید Galaxy S۱۰ سامسونگ در سه نسخه متفاوت عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

پرچمداران سامسونگ با جدیدترین نسخه اندروید عرضه می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.