سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ارشاد خبر داد؛

ایجاد ۲۰ هزار شغل در بخش فرهنگ و هنر و رسانه کشور در دوسال آینده

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از ایجاد ۲۰هزار شغل در بخش فرهنگ،هنر ورسانه کشور در دوسال آینده خبر داد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سید عباس صالحی وزیر ارشاد امشب در نشست با اصحاب رسانه فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان غربی اظهار داشت: متأسفانه اقتصاد مطبوعات به شدت شکننده است و به صورت جدی پیگیر مشکلات مطبوعات کشور هستیم.

وی گفت: در مورد نامه قوه قضائیه مبنی بر اختصاص آگهی به یک روزنامه هم ورود کردیم و نامه نگاری‌های لازم صورت گرفته و صحبت‌هایی شده که امیدواریم به نتیجه مورد نظر برسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که مطبوعات و رسانه‌ها نه تنها وبال استان‌ها نیستند بلکه محور توسعه استان‌ها بشمار می‌روند افزود: اقتصاد فرهنگ و هنر، عدالت فرهنگی و شفاف سازی و بهبود فضای کسب و کار جزو اولویت‌های کاری وزارتخانه است.

وی تاکید کرد: ظرف 2 سال آینده 20 هزار شغل در حوزه رسانه و کسب و کارهای فرهنگی ایجاد می‌شود که سهم آذربایجان غربی 270 نفر با 27 میلیارد تومان تسهیلات بانکی است.

صالحی یادآور شد: امروز تفاهم نامه‌ای 140 میلیارد تومانی بین استانداری آذربایجان غربی و وزارت فرهنگ و ارشاد امضا شد که بر اساس آن توسعه فضاهای فرهنگی، احداث یادمان شهدای سردشت، توسعه کتابخانه‌ها، فرهنگ‌سراها، موزه‌ها و حمایت از هنرمندان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/س

سفر وزیر ارشاد به ارومیه

برچسب ها: وزارت ارشاد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.