سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکل‌گیری مناظر نازیبای ساختمان‌ها در منطقه 14 اصفهان

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: نبود سیمای مناسب و شکل نامطلوب ساختمان‌ها و در کل شکل‌گیری مناظر نازیبا در منطقه 14 از دغدغه‌های خدمات شهری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین امیری معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان امروز در بازدید از منطقه 14 شهر اصفهان اظهار داشت: فعالیت و پیشبرد اهداف در مناطق محروم و کم برخوردار به نسبت دیگر مناطق سخت‌تر است زیرا علاوه بر مشکلات عمرانی و اجرایی که در این مناطق وجود دارد ، شاهد مشکلات اجتماعی هم در منطقه هستیم.

وی افزود: مشکلات اجتماعی، حاشیه‌نشینی و راه‌اندازی شغل‌های کاذب از نمونه های مناطق کمتر توسعه‌یافته است و تلاش بر این است که تا مشکلات مردم در مناطق کمتر توسعه‌یافته رفع و این کار با همیاری و همکاری همه دستگاه و نهادها اجرایی خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان این‌که اولویت اول محرومیت زادیی از مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه‌یافته است ، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی باعث ایجاد رضایت مردم و شهروندان این مناطق بیشتر از قبل می شود ، توسعه فضای سبز در منطقه 14 در دستور کار قرار گرفته است و با برنامه‌ریزی‌های لازم به سمت افزایش سرانه فضای سبز منطقه حرکت می‌شود.

امیری اذعان داشت : نبود سیمای مناسب و شکل نامطلوب ساختمان‌ها و در کل شکل‌گیری مناظر نازیبا در منطقه 14 از دغدغه‌های خدمات شهری است و به همین منظور باید با همکاری سازمان زیباسازی و اداره نظارت و رفع تخلفات  به دنبال برنامه‌ریزی و هماهنگی با هدف ایجاد منطقه‌ای بانشاط و مفرح باشیم.

انتهای پیام/م

محرومیت‌زدایی اولویت اول خدمات شهری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.