سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاه آموزشی مقدماتی ارزیابی سوانح در اردبیل برگزار شد

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی مقدماتی ارزیابی سوانح خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،نصراله باقری، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز با اعلام این خبر افزود: این کارگاه از دوم تا چهارم دی ماه با حضور 30 نفر از پرسنل امدادی جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف این دوره تصریح کرد: ایجاد توانایی انجام ارزیابی نیازها در سوانح و ارزیابی خسارت ناشی از حوادث و بلایا و همچنین ارزیابی شرایط بحرانی به عنوان عاملی جهت تصمیم گیری درست و به موقع برای امدادرسانی به آسیب دیدگان در حداقل زمان و با حداکثر توان هدف اصلی این دوره است.

باقری افزود: مروری بر مفاهیم کلی و تعاریف فرآیند ارزیابی سوانح، پیامدهای سانحه و اثرات آن بر جوامع، ارزیابی نیازها در بخش جستجو و نجات، ارزیابی نیازها در بخش امداد، ساختار و وظایف تیم ارزیابی سانحه، ارزیابی به عنوان عامل کمک در تصمیم گیری، جمع آوری و تحلیل داده های ارزیابی سوانح، تهیه گزارش ارزیابی نیازها از جمله سرفصل های این دوره است.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: دوره های مختلفی در سطح استان برگزار می کنیم تا میزان آمادگی افراد برای مقابله با سوانح را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/ع

برگزاری دوره آموزشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.