سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور زلزله در خوابگاه‌های دانشگاه‌های خراسان جنوبی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از شرکت ۷۵۰ نفر از دانشجویان در مانور زلزله در خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد.

موهبتی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی صبح امروز در حاشیه مانور زلزله در خوابگاه دانشگاه صنعتی بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۶ هزار نفر عضو سازمان جوانان هلال احمر خراسان جنوبی هستند، گفت: این افراد در قالب کانون‌های دانش آموزی، دانشجویی، جوانان، طلاب، روستایی، عشایری و غنچه‌های هلال آموزش‌های لازم در خصوص آمادگی در برابر مخاطرات در طول سال فرا می‌گیرند.


وی با اشاره به اینکه مانور زلزله، پناهگیری و تخلیه اضطراری در خوابگاه‌های دانشجویی مرکز استان برگزار می‌شود، افزود: این مانور‌ها با شرکت ۷۵۰ نفر از دانشجویان خوابگاه‌های دانشگاه‌های بیرجند، سپیده کاشانی و صنعتی برگزار شده است.


موهبتی با بیان اینکه مانور آمادگی در برابر زلزله در خوابگاه‌های دانشجویی با هدف افزایش تاب‌آوری، ارتقا دانش و مهارت دانشجویان برای پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از زلزله برگزار می‌شود، گفت: آموزش‌های مربوط به خروج ایمن و حمل مصدوم به شیوه اصولی از مباحثی است که در این مانور‌ها دانشجویان آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف امور جوانان هلال احمر در ایام سال افزود: در شاخه دانش آموزی ۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در قالب طرح دادرس در کانون‌های دانش آموزی آموزش‌های امدادی لازم برای مقابله با بلایای طبیعی را فرا می‌گیرند.

 

 


انتهای پیام/ب


شرکت ۴ هزار و ۵۰۰ دانش موز در طرح دادرس در خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.