سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت ثبت اطلاعات سامانه سیب تا دهم دی ماه ۹۷

کارشناس مسئول واحد گسترش مرکز بهداشت مهاباد گفت: فرصت ثبت اطلاعات خانواری در سامانه سیب هفته آینده به پایان می‌رسد و تمدید نمی‌شود.

احمدنژاد کارشناس مسئول واحد گسترش مرکز بهداشت مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: افرادی که اطلاعات خود را وارد سامانه سیب نکرده اند فقط تا دهم دی ماه سالجاری فرصت ثبت نام دارند و پس از آن امکان ثبت اطلاعات در سامانه مذکور وجود نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه کار ثبت اطلاعات ۹۶ درصد از جمعیت شهرستان مهاباد در سامانه سیب به پایان رسیده است افزود: در سامانه یک پارچه بهداشتی (سیب) هریک از مردم دارای پرونده الکترونیکی مخصوص به خود هستند و برای سرپرست هر خانوار یک کد برای دریافت کلیه خدمات بهداشتی و بیمارستانی صادر شده و تمدید و فعال سازی دفترچه‌های بیمه منوط به داشتن کد سلامت خانوار است.

احمدنژاد اضافه کرد: آندسته از شهروندان که ثبت اطلاعات کرده اند وبه هر دلیل برای مشاوره ویا دریافت خدمات به مرکز وپایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه نکرده اند می‌توانند به نزدیکترین پایگاه یا مرکز محل زندگی خود مراجعه کرده تا از خدمات مشاوره ایی و مراقبتی رایگان بهره‌مند شوند.

این کارشناس مسئول تاکید کرد: مراکزخدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت وحتی خانه‌های بهداشت مستقر شهری و روستایی موظف به انجام مراقبت‌های بهداشتی جمعیت تحت پوشش خود هستند.

انتهای پیام / س خ

فرصت ثبت اطلاعات خانوار سامانه سیب تا پایان هفته آینده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.