سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش به شکایت استاد دانشگاه آلمان از درازهی

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: مراجع قانونی باید نسبت به شکایت پروفسور آلمانی از نماینده سراوان تصمیم‌گیری و اعلام موضع کنند.

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بررسی سرقت علمی محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان از "ولفرام بوگارد" استاد علوم کامپیوتر دانشگاه فرایبورگ آلمان در کمیسیون آموزش مجلس، اظهار کرد: چنین مساله‌ای در کمیسیون آموزش مطرح نشده و موضاعاتی که جنبه شخصی دارند در کمیسیون‌ها بررسی نمی‌شوند.


بیشتر بخوانید: توهین نماینده مجلس به یک کارمند +فیلم

حراست مجلس مأمور شناسایی فیلمبردار جلسه غیرعلنی شد

فیلم جلسه غیرعلنی را فقط برای نماینده سراوان فرستادم


وی افزود: کمیسیون‌های تخصصی مجلس باید به دغدغه‌های اصلی کشور رسیدگی کنند، لذا مراجع قانونی کشور باید نسبت به شکایت پروفسور آلمانی از این نماینده تصمیم‌گیری و اعلام موضع کنند.

گفتنی است؛ اخیرا با بالا گرفتن حواشی نماینده مردم سراوان، «ولفرام بوگارد»، استاد دانشگاه فرایبورگ آلمان که مدعی شده این نماینده از او سرقت علمی کرده است و گفته که  «شکایت از ⁧ درازهی ⁩ را پیگیری خواهم کرد. ما در کشورمان مورد مشابهی درمورد یک وزیر داشتیم که بخاطر سرقت علمی برکنار شد».

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
فرزاد
۱۸:۲۳ ۰۶ دی ۱۳۹۷
درست است که انجام وظیفه یک نماینده مجلس در ظاهر ارتباطی با سرقت علمی ندارد اما نشان‌دهنده عدم صداقت و فرصت‌طلبی او است و از چنین فردی نمی‌شود انتظار کار مفید برای مردم داشت
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
باید اخراج. بشه. درس عبرتی واسه همه.
شاهین
۰۷:۳۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
برای این نماینده متاسفم
حقیقی
۰۰:۰۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
از این خواننده محترم که می‌گوید «تمامش کنید و به مشکلات مردم برسید» باید بپرسم که شما چگونه از نماینده‌هایی که چنین خطاهایی مرتکب می‌شوند واقعاً انتظار رفع مشکلات مردم را داری؟!!
محمدرضا
۱۹:۵۶ ۰۳ دی ۱۳۹۷
الان این یک موضوع شخصیه!!!؟؟؟؟ چطور کسی که متهم به سرقت علمیه میتونه در یکی از مهمترین کمیسیون های مجلس (کمیسیون آموزش ) اظهار نظر کنه و در تصمیمات مهم این حوزه نقش داشته باشه ؟! خوب اگر این سرقت علمی اثبات بشه واقعاً به تصمیمات این کمیسیون در چند سال اخیر باید شک کرد و تاسف خورد
ملکوت
۱۴:۰۷ ۰۳ دی ۱۳۹۷
به مشکلات مردم برسید نمایندگان مردم این نمایند عذرخواهی کرد از مردم آن منطقه دیگه تمامش کنید.
ملکوت
۱۴:۰۷ ۰۳ دی ۱۳۹۷
به مشکلات مردم برسید نمایندگان مردم این نمایند عذرخواهی کرد از مردم آن منطقه دیگه تمامش کنید.
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۳ دی ۱۳۹۷
قوه قضاییه ؟!