سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اورژانس جدید خاش با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد +تصاویر

ساختمان جدید اورژانس خاش امروز دوشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ساختمان جدید اورژانس خاش امروز دوشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار سیستان و بلوچستان و نمایندگان مردم خاش و ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و شماری از مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: در سال‌های اخیر افزون بر ۱۰ بیمارستان و دهها پروژه عمرانی و خدمات در حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.


بیشتر بخوانید: کلنگ بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ایرانشهر به زمین زده شد + تصاویر


دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: حدود هزار و ۷۰۰ تخت جدید بیمارستانی نیز از تعهدات دولت است که امیدواریم تا سال‌های آتی بتوانیم این تخت ها را به بهره برداری برسانیم.

وی تربیت نیروهای متخصص و تامین نیروهای مورد نیاز مراکز درمانی سیستان و بلوچستان را از اولویت های مهم دولت در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

وزیر بهداشت گفت: برنامه دولت بر این است که تخت های بیمارستانی را در خاش افزایش دهد و با توجه به شرایط خاص و موقعیت راهبردی این شهرستان و نیازمندی های منطقه تلاش می کنیم نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم.

وی اظهار داشت: مراجعه کنندگان به مراکز درمانی باید دغدغه ای جز درمان و بهبودی نداشته باشند لذا در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، طرح تحول نظام سلامت و ارتقای شاخص های خدمت رسانی و حل مشکلات اقشار نیازمند از برنامه مهم دولت است.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: مصمم هستیم شاخص های خدمت رسانی در حوزه های مختلف را در این استان ارتقاء بخشیم.

احمد علی موهبتی افزود: پروژه های شاخصی در سیستان و بلوچستان کلید خورده و یا در حال اجرا هستند که با هدف تقویت امید و رفع مشکلات مردم مورد توجه دولت قرار گرفته اند.

حمیدالدین یوسفی فرماندار خاش نیز گفت: دولت دهها میلیارد تومان اعتبار برای چندین پروژه بهداشتی این شهرستان اختصاص داده که در سالهای اخیر برخی از آنها راه اندازی شده و بسیاری از این پروژه ها در حال اجراست.

ساختمان جدید اورژانس خاش با زیربنایی حدود هزار و ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان ساخته شده است.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام /پ

 

سفر وزیر بهداشت به جنوب سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.