سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرمالی و ذی‌حساب شرکت ملی گاز ایران خبر داد؛

پرداخت مبلغ ۲۱۲ میلیارد تومان برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس به وزارت آموزش‌وپرورش

مدیر مالی و ذی‌حساب شرکت ملی گاز ایران گفت: ۹۵ درصد تعهدات این شرکت به وزارت آموزش‌ و پرورش تحقق یافته و مبلغ ۲۱۲ میلیارد تومان به این وزارتخانه  پرداخت‌ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمدحسین حسینی مدیر مالی و ذی‌حساب شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع مبلغ ۲۱۲ میلیارد تومان به وزارت آموزش‌وپرورش پرداخت‌شده است، گفت: از این میزان مبلغ ۱۸۶ میلیارد تومان مربوط به بدهی سال گذشته بود که امسال توسط شرکت گاز تسویه شد.

وی افزود: طی سال‌های ۹۴ تاکنون یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان سهم عوارض مدارس است که از این مبلغ میزان یک میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان به وزارت آموزش‌وپرورش برای تجهیز مدارس به سامانه‌های گرمایشی پرداخت‌شده است.

مدیر مالی و ذی‌حساب شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد:  پنج درصد مابقی پرداخت نشده برخی از مطالبات شرکت توسط مشترکان عمده را شامل می‌شود که این مطالبات پس از وصول به سرعت پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: مطابق با قوانین، شرکت ملی گاز ایران باید از محل وصول عوارض گازرسانی، نسبت به پرداخت ۲۰ درصد از این عوارض به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس کشور اقدام کند که تاکنون به‌طور کامل به این تعهدات محقق شده است.

حسینی با اشاره به اینکه آتش‌سوزی کلاس درس زاهدان و جان باختن تعدادی دانش‌آموز ضایعه غیرقابل جبران و تاسف بار است، افزود: وزارت آموزش‌وپرورش برای پیشگیری از این حوادث می‌بایست ضمن ارائه آموزش‌های لازم به معلمان و دانش آموزان از این منابع به نحو مطلوب استفاده کند تا شاهد این حوادث تلخ نباشیم.

انتهای پیام / م

۹۵ درصدی تعهدات شرکت گاز به وزارت آموزش‌وپرورش تحقق یافته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.