سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح گازرسانی در ۳۴۱ روستای لرستان اجرا شد

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از اجرای طرح گازرسانی به ۳۴۱ روستای استان لرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،لطفعلیان،مدیرعامل شرکت گاز لرستان از اجرای طرح گازرسانی به ۳۴۱ روستای استان لرستان خبر داد.

لطفعلیان  با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۰۰ روستای استان از نعمت گاز بهره مند می‌باشند، اظهارکرد: از این تعداد طرح گازرسانی به ۲۰۱ روستا در ۹ ماه سال جاری به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در سال جاری، گازرسانی به روستا‌ها اولویت نخست شرکت گاز استان می‌باشد و در همین راستا طرح گازرسانی به ۳۴۱ روستا در سال جاری و از محل بند ق. تبصره ۲ بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور در حال اجرا می‌باشد.

لطفعلیان تصریح کرد: با گازرسانی به این تعداد روستا که در شهرستان‌های مختلف استان قرار دارند بیش از ۱۷ هزار خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

او اظهارکرد: در همین راستا کار گازرسانی به ۴۵ روستای دیگر استان مراحل انتخاب پیمانکار را می‌گذرانند و در آینده گازرسانی به این روستا‌ها اجرایی خواهد شد.

لطفعلیان با بیان اینکه در سال‌های اخیر تمام توان کارکنان در خدمت اهداف شرکت گاز استان بوده و تلاش مجموعه شرکت گاز لرستان موجب رضایت هم استانی‌های عزیز شده، گفت:: رضایت مردم بزرگترین پاداشی بوده که شرکت گاز لرستان دریافت داشته و به آن مفتخر است.

لطفعلیان بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۹۹.۵ درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و ۸۶ درصد جمعیت روستائی نیز از گاز استفاده می‌کنند که طی امسال و سال آینده با گازرسانی به شمار بیشتری از روستا‌های استان این رقم از حد استاندارد کشوری فراتر خواهد رفت.

انتهای پیام/ب

اجرای طرح گازرسانی به ۳۴۱ روستای استان

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.