سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسنامه‌دار کردن بارهای درون شهری اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت : با هدف شناسنامه دار کردن و هویت بخشی به بارهای درون شهری و جلوگیری از قاچاق کالا و مدیریت مصرف سوخت ، سند حمل بار درون شهری اصفهان اجرایی می شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید طهماسبی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان امروز در آیین رونمایی از طرح‌های سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از مولفه های پیشرفت شهرها ، شبکه حمل و نقل عمومی آن است که بر این اساس پایه‌گذاری شهرها انجام می‌شود ؛ امروزه با توجه به رشد روز افزون جمعیت در شهرها و تقاضای استفاده از وسایل نقلیه سبک و سنگین باید شیوه‌های مدیریتی شهر تغییر کند و به روز شود.

وی افزود: در این راستا امروز رونمایی از سند بار درون شهری ، سامانه نمایشگر نظارت تصویری مراکز معاینه فنی ، برنامه نرم افزار حمل و نقل بار درون شهری و طرح دید‌بان آلودگی هوا انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان با اشاره به سند حمل بار درون شهری اصفهان گفت: بارنامه سندی مشخص کننده مالکیت بار و دارای کد رهگیری از سوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان است که با هدف شناسنامه دار کردن و هویت بخشی به بارهای درون شهری و جلوگیری از قاچاق کالا و مدیریت مصرف سوخت اجرایی می شود.

طهماسبی با اشاره به الزامات سند حمل بار درون شهری تصریح کرد: این سند در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است. از این رو سوخت یارانه‌ای به راهبرانی تخصیص داده می‌شود که برای آن‌ها سند حمل بار صادر شده است.

وی در خصوص برنامه نرم افزار حمل و نقل بار درون شهری بیان کرد: ایجاد بستر امن و سریع در حوزه حمل و نقل بار درون شهری، مدیریت و کنترل تعداد سفرها با موضوع حمل و نقل درون شهری و به تبع آن کاهش و کنترل ترافیک، امکان رصد بار از مبدأ تا مقصد و امکان صدور بارنامه الکترونیکی و اخذ امضای دیجیتال و دریافت و تحویل بار از اهداف طراحی این برنامه نرم افزاری است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان با اشاره به رونمایی از نظارت تصویری مراکز معاینه فنی خودرو گفت: با اجرایی شدن سامانه نمایشگر نظارت تصویری مراکز معاینه فنی رصد برخط ( آنلاین ) هشت مرکز فعال معاینه فنی با ۱۵ دوربین انجام می شود.

طهماسبی افزود: راهنمایی شهروندان متقاضی اخذ خدمات معاینه فنی به مراکز با طول صف کمتر، نظارت بر ساعات کاری ابلاغ شده به مراکز معاینه فنی خودرو و نظارت بر حضور فعال کارشناسان در مراکز معاینه فنی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فنی از اهداف شاخص نظارت تصویری مراکز معاینه فنی خودرو است.

وی با اشاره به طرح دیده‌بان آلودگی هوا تصریح کرد: این طرح با هدف مشارکت و رصد خودروهای عمومی دودزا و آلوده کننده هوا توسط شهروندان با اعلام به سامانه تلفنی ۱۳۷ و برنامه نرم افزار ترافیک بار همچنین کنترل مستمر خودروهای بنزین سوز باری و سواری اعم از خصوصی و عمومی توسط خودورهای گشت سیار اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: طرح های آینده این سازمان راه اندازی سامانه توزین درحال حرکت WIM  و سامانه توزین چمدانی با هدف کنترل تردد خودروهای باری و کنترل اضافه تناژ آن ها خواهد بود.

انتهای پیام/م

شیوه‌های مدیریتی حمل و نقل بار شهر اصفهان باید به روز شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.