سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه توجیهی مدیران مدارس ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری جلسه توجیهی مدیران مدارس مستقل مقطع ابتدایی با شرکت ۶۴ نفر در این شهرستان خبر داد.

جمشیدشجاعی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارانجوان از اهواز، گفت: مدیران با برنامه های راهبردی و با استفاده از توانایی های مجموعه همراهشان در راستای بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس را فعال و پویا کرده تا بتوانیم شاهد نتایج مطلوب در بین دانش آموزان باشیم.

وی افزود: اجرای مرحله به مرحله طرح تدبیر، اجرای صحیح ارزشیابی کیفی-توصیفی، نظارت و ارزیابی از اقدامات انجام شده از برنامه های مهم این مقطع است و انتظار می رود با دقت و حساسیت مدیران پیگیری و اجرا شود.

شجاعی بیان کرد: طرح تکالیف محور ویژه ی دوره اول در مقطع ابتدایی بوده و پایه های اول تا سوم را پوشش می دهد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان گفت: شناسایی و پیگیری دانش آموزان لازم التوجه که نیاز به کمک های آموزشی بیشتری دارند و طرح ارزنده خیرین آموزشی با رعایت ضوابط مشخص، از دیگر برنامه های مهم دوره ابتدایی هستند که می بایست با برنامه ریزی دقیق و موثر نتیجه مناسبی را کسب کرد.

وی با اشاره به لزوم کشف و پرورش استعداهای دانش آموزان و توانایی های معلمان، تاکید کرد: ایجاد انگیزه، تشویق و علاقمندسازی دانش آموزان و دبیران  برای حضور در جشنواره جابربن حیان، طرح تربیتی کرامت و طرح آموزشی معماری نوین ویژه دبیران از فعالیت های مهم برای ایجاد نشاط، پویایی و تحرک در این مقطع حساس تحصیلی به شمار می آید.

شجاعی افزود: از آنجا که مرحله پیش دبستانی از مراحل آغازین در امر آموزش و پرورش کودکان است، براین اساس مدیران برای پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی مربیان پیش دبستانی را همراهی کرده و در برنامه های آنان مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/م

جلسه توجیهی مدیران مدارس در بهبهان برگزار گردید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.