سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت رعایت استاندارد‌های مناسب‌سازی در لرستان

استاندار لرستان ضمن تأکید بر رعایت استاندارد‌های مناسب‌سازی در ساختمان‌های در حال ساخت گفت: نظام مهندسی و شهرداری‌ها در این خصوص بایستی نظارت نمایند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان اظهارداشت: مناسب‌سازی معابر یکی از اقدامات لازم شهرسازی برای افراد معلول است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه لرستان از جمله استان‌هایی ست که درصد افراد معلول آن نسبت به کل جمعیت بالاتر از میانگین کشوری است و بنابراین مناسب‌سازی یک امر ضروری است.

استاندار لرستان با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه مناسب‌سازی در استان انجام شده، افزود: ایجاد ورودی‌های مناسب در ادارات، مراکز تجاری و درمانی از جمله این فعالیت‌ها بوده است، با این وجود تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم.

خادمی مناسب‌سازی ساختمان‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی برای افراد معلول را ضروری دانست و اضافه کرد: البته برای این منظور مشکل اعتباری وجود ندارد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت رعایت استاندارد‌های مناسب‌سازی در ساختمان‌های در حال ساخت گفت: نظام مهندسی و شهرداری‌ها در این خصوص بایستی نظارت لازم را اعمال کنند.

استاندار لرستان از مردم و به ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد خواست که مناسب‌سازی را به عنوان حقوق شهروندی در دستور کار خود قرار داده و در صورت مشاهده تخلف گزارش‌دهی و پیگیری کنند.

انتهای پیام/م

رعایت استاندارد‌های مناسب‌سازی در لرستان ضروری است

برچسب ها: بهزیستی ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.