سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب حاکم ترکیه: نتانیاهو آشفته شده است

سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه در ادامه جنگ لفظی میان آنکارا و تل‌آویو گفت نتانیاهو از هشدارهای اردوغان برای «دفاع از مظلومان» آشفته شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عمر چلیک، سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه، روز یکشنبه اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از عملیات نیرو‌های نظامی ترکیه بر ضد عناصر گروه جدایی‌طلب کارگران کردستان به شدت آشفته شده است.

او این مطلب را در صفحه توئیتر خود در پاسخ به اظهارات انتقادآمیز بنیامین نتانیاهو بر ضد رجب طیب اردوغان بیان کرد.

سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه تصریح کرد: «نارضایتی نتانیاهو از عملیات نظامیان ترکیه بر ضد پ‌ک‌ک که هم در داخل ترکیه هم در خاک سوریه مرتکب حملات تروریستی بدون تمایز می‌شود، بی‌معنی نیست. نتانیاهو تصور می‌کند که می‌تواند با حملات لفظی بر ضد اردوغان واقعیت‌ها را تحریف کند.»

او افزود: همه آن‌هایی که ملیت ترکیه را دارند شهروندان درجه یک کشور ما هستند و نتانیاهو که از مفهوم «کشور-ملت یهود» مبتنی بر نژاد و مذهب حمایت می‌کند نمی‌تواند این را درک کند. ترکیه کشوری است که بیشتر از همه با سازمان‌های تروریست که زنان و کودکان را می‌کشند، مبارزه می‌کند.

چلیک ادامه داد نتانیاهو به شدت از هشدار‌های رجب طیب اردوغان که به نام انسانیت و برای دفاع از مظلومان صادر شده، آشفته شده است و این احساس ناراحتی نتانیاهو ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.