سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اغاز فعالیت نخستین خانه ورزش در روستای یزدان آباد قوچان

به منظور ساماندهی ورزش در روستای یزدان آباد سفلی شهرستان قوچان نخستین خانه ورزش با مشارکت دهیاری ، اهالی خیر این روستا و کمیته دفاع شخصی و سلاح سرد تاسیس و راه اندازی شد.

خوش باطن نماینده کمیته دفاع شخصی و سلاح سرد قوچان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  گفت:هدف از راه اندازی این خانه ورزش افزایش نشاط و شادابی در میان اهالی روستا و توسعه ورزش همگانی در این روستا‌ها می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه باشگاه کمیته دفاع شخصی و سلاح‌های سرد با کمک مردم و خیرین روستا راه اندازی شده است افزود:فدراسیون جهانی دفاع شخصی، سلاح‌های سرد و هنر‌های فردی (W.F.S.A.PA) از سال ۱۳۷۹ با مجوز رسمی سازمان تربیت بدنی و کارشناسان سازمان در فدراسیون ورزش‌های همگانی تا سال ۱۳۸۵ فعالیت داشته است و از سال ۱۳۸۶ با نظر کمیته بررسی و ساماندهی سبک‌های رزمی پیرو صورتجلسه‌ای از سوی سازمان تربیت بدنی زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

خوش باطن عنوان کرد: آموزش دفاع شخصی وسلاح‌های سرد برای تمامی سنین وبدون داشتن مهارت‌های قبلی امکان پذیر است و یک فرد میتواند در همان جلسه اول فنون را بیاموزد و در طی مراحل مقدماتی وتکمیلی فرد بیش از ۱۵۰ تکنیک و ۵ سلاح سرد آموزش می‌بیند.

نماینده کمیته دفاع شخصی و سلاح سرد قوچان با اشاره به استقبال خوب مردم این شهرستان ازین پروژه تصریح کرد: در شهرستان قوچان دوباشگاه برای آقایان ودوباشگاه مخصوص بانوان درطی این یکسال افتتاح شده است.

خوش باطن  گفت: فدراسیون جهانی دفاع شخصی وسلاح‌های سرد، هنر‌های فردی در کشور تنهاواولین مرجع صادرکننده احکام معتبرمی باشد.
 
انتهای پیام// ح.خ
برچسب ها: ورزشی ، رزمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.