معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به الگویهای نوین توسعه سرمایه گذاری در بنادر، اظهار کرد: انتظار میرود این رویکردها مبتنی بر مبانی علمی و تجربیات روز دنیا، در تصمیم گیری و ارزیابیها، تاثیر عملیاتی و جدی داشته باشد.
راستاد در بخش دیگری از سخنانش، سه راه دسترسی جادهای، ریلی و دریایی را نقاط راهبردی و اساسی برای بنادر قلمداد کرد و افزود: دسترسی دریایی ایمن به بنادر جزو تعهدات سازمان بنادر به مشتریان - یعنی خطوط کشتیرانی- به عنوان ذی نفعان اصلی است و درصورتی که لایروبی و فرآیند نگهداری در این خصوص جوابگو نباشد، باید به سمت تعریف پروژههای احیا برویم.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، «پروژههای توسعه دسترسی جادهای و ریلی در دست اجرا و انجام شده در بنادر» را یک رویکرد بسیار خوب و به جا برشمرد و اضافه کرد: تا سالها، بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتینری کشور، مشکل دسترسی جادهای داشت که با رویکرد اتخاذ شده در سازمان این معضل بر طرف شده است.
انتهای پیام/