سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد؛

کاهش زمان اعلام کالاهای متروکه به یک هفته

راستاد گفت: بر اساس ظرفیت‌های موجود و سیستم‌های فعال در بنادر، اعلام هفتگی کالا‌های متروکه، به مبادی مربوطه، انجام پذیر است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست شورای مدیران این سازمان، با بیان اینکه اعلام کالا‌های مهلت منقضی در اولویت جدی بنادر قرار دارد، تاکید کرد: بر اساس ظرفیت‌های موجود و سیستم‌های فعال در بنادر، اعلام هفتگی کالا‌های متروکه، به مبادی مربوطه، انجام پذیر است و سازمان بنادر بر اجرای آن اصرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به الگوی‌های نوین توسعه سرمایه گذاری در بنادر، اظهار کرد: انتظار می‌رود این رویکرد‌ها مبتنی بر مبانی علمی و تجربیات روز دنیا، در تصمیم گیری و ارزیابی‌ها، تاثیر عملیاتی و جدی داشته باشد.

راستاد در بخش دیگری از سخنانش، سه راه دسترسی جاده‌ای، ریلی و دریایی را نقاط راهبردی و اساسی برای بنادر قلمداد کرد و افزود: دسترسی دریایی ایمن به بنادر جزو تعهدات سازمان بنادر به مشتریان - یعنی خطوط کشتیرانی- به عنوان ذی نفعان اصلی است و درصورتی که لایروبی و فرآیند نگهداری در این خصوص جوابگو نباشد، باید به سمت تعریف پروژه‌های احیا برویم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، «پروژه‌های توسعه دسترسی جاده‌ای و ریلی در دست اجرا و انجام شده در بنادر» را یک رویکرد بسیار خوب و به جا برشمرد و اضافه کرد: تا سال‌ها، بندر شهید رجایی به عنوان بزرگ‌ترین بندر کانتینری کشور، مشکل دسترسی جاده‌ای داشت که با رویکرد اتخاذ شده در سازمان این معضل بر طرف شده است.

انتهای پیام/

اعلام به موقع و منظم کالا‌های مهلت منقضی؛ اولویت جدی سازمان بنادر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.