سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین اخبار انتظامی مازندران در ۲۴ ساعت گذشته

سارق حرفه‌ای پس از ۲۱ بار سرقت در بابل به دام افتاد و قاچاقچی مواد مخدر در نکا نیز دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۲۱ فقره سرقت خبر داد و گفت: مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شد و پرونده در دست بررسی است.

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه نیز گفت: فردی که در یکی از شهرستان‌های تهران یک دستگاه خودرو را ربوده بود هنگام تردد در این محور دستگیر شد.
وی عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از اموال و خودرو‌های خود را زمینه ساز بروز سرقت اعلام کرد و از شهروندان خواست در پیشگیری از سرقت خودرو توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا نیز از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در بازرسی از منزل متهم، ۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
وی با بیان اینکه متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد از مردم خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

سارقان داخل خودرو در بابلسر نیز دستگیر شدند
سرهنگ عبداله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان، موفق به دستگیری سارقان سابقه دار شدند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس تاکنون به ۸ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان اقرار کردند، افزود: در بازدید از محل اختفای متهمان، همه اموال سرقتی کشف وتحویل مالباختگان شد.

 

انتهای پیام/ک

 


دستگیری سارقان سابقه دار در ساری و قاچاقچی مواد مخدر در نکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.