سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهدا مظهر قدرت نظام جمهوری اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: به برکت خون همین شهداست که ملت ایران چهل سال است که دربرابر استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی کرده است .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت السلام والمسلمین خاتمی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان زنجان مظهر قدرت نظام جمهوری اسلامی شهدای والامقام ایران اسلامی دانست.

امام جمعه زنجان گفت: تجربه چهل ساله نشان می‌دهد که آمریکا علی رغم توطئه‌های گوناگون و با به راه انداختن جنگ روانی و اقتصادی تا کنون نتوانسته خللی دراراده ملت همیشه قهرمان ایران وارد کند.

وی همچنین بر لزوم یکصدایی مردم ایران اسلامی در مقابل یاوه گویی‌های دشمنان تاکید کرد وافزود: نظام اسلامی عرصه‌های سخت‌تر از این‌ها را پشت سرگذاشته است و این عرصه را هم باپیروزی پشت سر خواهد گذاشت.

فرماندار زنجان هم در این جلسه، جایگاه رهبری نظام و پیوند ناگسستنی مردم با رهبری را دو عنصر مهم نظام در رسیدن به اقتدار جهانی دانست وگفت: اکنون نقش ایران اسلامی در تمامی حوزه هادر جهان پررنگتر و اثر گذار‌تر شده است

عسگری بااشاره به درپیش بدون حماسه ۹ دی گفت::صحنه‌های ملی، انسجام و وحدت ملی مارا افزایش می‌دهد و ضروری است با برنامه ریزی‌های دقیق از این فرصت‌ها برای مقابله با جنگ دشمنان استفاده کرد.

وی با تاکید بر ارائه گزارش ۴۰ ساله انقلاب اسلامی از مسئولان خواست تا خدمات ارائه شده در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، آموزشی در طول ۴ دهه را به مردم به طور شفاف گزارش کنند.

در پایان این جلسه از پدر شهید والامقام عبداله ندرلو تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: شهدا ، رهبر انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.