سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی لارگانی در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

تشکیل ستاد احیای زاینده رود درخواست عمومی مردم فلات مرکزی

نماینده مردم فلاورجان گفت: امروز استان اصفهان با مشکل کم آبی روبه‌رو بوده و تشکیل ستاد احیای زاینده رود درخواست عمومی مردم فلات مرکزی است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدناصر موسوی لارگانی در صحن علنی امروز (یکشنبه، ۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: من نسبت به نحوه عملکرد هئیت رئیسه مجلس اعتراض شدید دارم، زیرا در نشست علنی امروز آقای خدری توانستند چندین مرتبه تذکر بدهند، اما به تذکر من بر اساس ماده (۷۵) توجه نشد از این رو در نشست علنی به یک نماینده اجازه می‌دهید در رابطه با یک ماده دو بار تذکر دهد، اما اجازه تذکر به نمایندگان دیگر داده نمی‌شود که این قطعاً ظلمی است که هیئت رئیسه در حق دیگر نمایندگان انجام می‌دهد و این مسئله اولین بار و آخرین بار نبوده و مکررا این مسائل تکرار شده است.

وی افزود: تشکیل ستاد احیای زاینده رود درخواست عمومی مردم فلات مرکزی از آقایان روحانی، لاریجانی، نوبخت، جهانگیری و اردکانیان بوده و آن‌ها باید به تعهد خود در خصوص احیای رودخانه عمل کنند از این رو دروغ‌های ما مسئولان موجب شده که مردم دیگر اعتمادشان به مجلس و دولت کاهش یابد؛ بنابراین این بار باید با رفتار صحیح و به موقع این نقصان را جبران و جلوی یک بحران سیاسی و اجتماعی گرفته شود.

نماینده مردم فلاورجان بیان کرد: استان اصفهان، استانی است که بودجه ۱۱ استان دیگر را تأمین می‌کند، حال این استان با مشکل آب آشامیدنی مواجه است، از طرف دیگر مشکل آب استان اصفهان که کشاورزان آن حداقل یک چهارم تولیدات مورد نیاز را تولید کرده و امروز نابود شده‌اند، نیست بلکه زندگی دشوار ۵ میلیون نفر در استان اصفهان با ۱۳۷ میلیون مترمکعب آب پشت سد زاینده رود است.

 امروز هشدار می‌دهم که استان اصفهان در سال‌های آینده از نیرو تخلیه شده و با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شود. در شرایط کنونی منابع آبی استان اصفهان از این استان به استان‌های دیگر رفته و ما با مشکل جدی کم آبی روبه‌رو هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رحمن
۲۰:۰۹ ۰۲ دی ۱۳۹۷
سال ها بودجه عمرانی استانها توسط گماردن استانداران اصفهانی و وزرای آن که اکثریت بودند به اصفهان برد شد