سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی سه نمایش آذربایجان شرقی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر

با اعلام نتایج سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تهران، سه نمایش از آذربایجان شرقی در این جشنواره پذیرش شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گروه انتخاب بخش اصلی جشنواره تئاتر فجر، پس از تماشای اکثر آثار به صورت زنده و بازبینی برخی از آثاربه صورت فایل تصویری، ۶۳ نمایش برگزیده از سی و چهار جشنواره تئاتر استانی، ۱۴ اثر را براى حضور در این بخش جشنواره برگزیدند.

طی این اعلام، «پرسه‌های موازی» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی علی کاظمی وند از آذربایجان شرقی توانست جواز حضور در بخش اصلی سی و هفتمین جشنواره تئاتر استانی را کسب کند.

پرسه‌های موازی به کارگردانی علی کاظمی وند، به تهیه کنندگی علی نیک روز و با بازی فرید ادهمی، محدثه حیرت، حمید صلاحی و هادی افتخار زاده در این جشنواره حضور می‌یابد.

همچنین با اعلام نتایج بخش خیابانی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، دو نمایش "سوگلین" و "ماشین زمان" از آذربایجان شرقی در این بخش جشنواره پذیرفته شدند.

نمایش "سوگلین" به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار از شهر تبریز عنوان نمایشی است که با موضوع بحران آب و با اشاره به آیین‌های کهن و بومی آذربایجان در این جشنواره و بخش تولیدات تازه خیابانی حضور خواهد یافت.

نمایش "ماشین زمان" به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی محمد یوسفی زاده با موضوع اجتماعی را هم گروه تکم شهرستان مرند به عنوان اثر منتخب جشنواره تئاتر ارس به این جشنواره معرفی کرده است.

سی و هفتمین جشنوارهٔ بین‌المللی تئاتر فجر از ٢٢ بهمن تا ٤ اسفند برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری سی و هفتمین جشنوارهٔ بین‌المللی تئاتر فجر از ٢٢ بهمن تا ٤ اسفند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.