سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی:

نمایشگاه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد با ۱۰۰۰ محصول از ۳۲ استان

رنجبر گفت: در نمایشگاه پژوهش و فناوری امسال ۱۰۰۰ محصول از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می‌شود.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه فناوری و پژوهشی امسال دانشگاه آزاد در سالن شماره 38 B در فضایی با حدود 3 هزار مترمربع مساحت برگزار می شود، اظهار داشت: شرکت کنندگان از 31 استان کشور و 2 واحد مستقل (علوم و تحقیقات و نجف آباد) هستند، هدف ما نمایش دستاوردهای یک سال اخیر واحدهای استانی در ارائه محصولات پژوهشی و فناوری است.

وی ادامه داد: حدود هزار محصول از تمامی واحدهای دانشگاه آزاد ارائه می‌شود که نشان دهنده توان و ظرفیت بالای این دانشگاه در بحث پژوهش و فناوری است. با هدفی که داریم و کلید زدن طرح پایش به دنبال این هستیم که دانشگاه آزاد به یک سازمان حل مسئله تبدیل شود و به عنوان مشاور و اتاق فکر بزرگ برای حل بسیاری از معضلات و مشکلات کشور که دغدغه اصلی دولت ها و مردم است، عمل کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد تصریح کرد: این نمایشگاه به صورت نمادین فعالیت دارد، چرا که این هزار محصول کلیه محصولات ما نیست، بلکه تنها برخی محصولات مهم دانشگاه آزاد اسلامی را به نمایش می‌گذاریم که نشان دهنده توان و ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

رنجبر درباره بازار دانشگاه آزاد برای محصولات، گفت: خانواده بزرگ دانشگاه آزاد می تواند یکی از بازارهای مصرفی بسیاری از محصولات خودمان باشد. از سال گذشته شروع به کار کرده‌ایم و امسال مؤثرتر در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نمایشگاه فناوری و پژوهشی دانشگاه آزاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.