سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ مدال رنگارنگ حاصل کار ورزشکاران دوگانه کرمان در رقابت‌های کشوری

بانوان ورزشکار تیم دوگانه استان کرمان در مسابقات قهرمانی کشور و مرحله سوم لیگ دوگانه بانوان به ۶ مدال رنگارنگ دست یافتند.

مهتاب پیرایش نائب رییس هیئت سه گانه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات دوگانه قهرمانی کشور و مرحله سوم لیگ بانوان در رشته‌های دوچرخه سواری و دو و میدانی به میزبانی استان البرز، شهرستان اشتهارد برگزار شد.
وی به کسب عناوین برتر کشور در رده‌های سنی مختلف در بخش‌های انفرادی و تیمی توسط ورزشکاران تیم دوگانه استان کرمان اشاره کرد و افزود: در مجموع سه مرحله لیگ دوگانه سال ۹۷ که با حضور قهرمانان و ملی پوشان مطرح تیم ملی برگزار شد، اسما بیگ زاده از تیم کرمان موفق به کسب مقام دوم انفرادی شد.
پیرایش تصریح کرد: در رقابت‌های قهرمانی کشور دوگانه سال ۹۷ نیز اسما بیگ زاده از تیم کرمان مقام دوم انفرادی را به خود اختصاص داد.
وی یادآور شد: در بخش تیمی نیز، تیم استان کرمان در رده سنی جوانان با ترکیب زهرا پارسا پریا اسماعیلی ساناز ایرانمنش بر سکوی دوم رقابت‌ها ایستاد و نایب قهرمان شد.
پیرایش گفت: در رده سنی امید هم، تیم کرمان متشکل از زهرا ملک پور و فاطمه احمدی به مقام سوم دست یافت.
وی افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز تیم استان کرمان با ترکیب اسما بیگ زاده، زینب عباس منش و زهره حسینی مقام سوم رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام/ب

درخشش ورزشکاران دوگانه کرمان در رقابت های کشوری

برچسب ها: اخبار ورزشی ، دوگانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.