سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالنوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گزارش ۶ ماهه نظارت بر اجرای برجام به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: گزارش ۶ ماهه نظارت بر برجام به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده و منتظریم تا در دستور کار قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیته هسته‌ای مجلس در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه گزارش ۶ ماهه نظارت بر اجرای برجام به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است، گفت: مدت‌هاست این گزارش به هیئت رئیسه تحویل داده شده، اما منتظریم و فشار می‌آوریم تا هرچه سریعتر در دستور کار صحن علنی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه گزارش ۳ ماهه اجرای برجام را به کمیسیون امنیت ملی ارائه کرده و ما منتظریم تا گزارش سه ماهه دوم به دست ما برسد تا گزارش ۶ ماهه بعدی را تدوین کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه روند اجرای برجام در گزارش ۶ ماهه خود به چه نحو دیده‌ایم، اظهار کرد: با توجه به خروج آمریکا از برجام، روند مثبتی در بحث روابط مختلف بخش‌های کشوری با دنیا نداشته‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: اینکه خروج آمریکا از برجام در کار هسته‌ای قبل از خروج این کشور تأثیر گذاشته باشد، باید گفت: خیر تأثیری نگذاشته است و سازمان انرژی اتمی کار خود را مانند قبل انجام داده و می‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.